Det har sålts en hel del pro-rmk 800 2012?

RMK700Woopie

Välkänd medlem
1 jan 2000
732
0
16
38
Kiruna, Käymäjärvi
Eller har jag fel?

Jag har då köpt en. vilka andra har köpt en? :)

Vad är planerna för den? "Bone-stock" eller modd?

Hade varit intressant att höra vad ni ska göra med eran maskin under året.

Kanske ett ställe där man kan byta erfarenheter om era PRO RMK 800:eek:r 2012 under året? Variatoruppsättningar och trim och så vidare, vad som är dåligt och vad som är bra??
 

Snöån

Välkänd medlem
14 mar 2006
720
1
16
Dalarna
Pro har då jag köpt .......
Planer inget större lite lull lull och drevning och lite variator grejor........
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Dekalkit, 19/43 drevning, hårdare sek fjäder och 11-66 vikter har jag stoppat på!
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Har också hört att både mattan och skidorna ska vara riktigt bra!

Däremot känns det jobbigt fast ändå bra med 61mm kammar, dom gånger man måste transportera sig efter led lär vara en jobbig upplevelse! x)
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Har också hört att både mattan och skidorna ska vara riktigt bra!

Däremot känns det jobbigt fast ändå bra med 61mm kammar, dom gånger man måste transportera sig efter led lär vara en jobbig upplevelse! x)
haha jo man lär ju försöka undvika leden så mycket som möjligt :)
 

RMK700Woopie

Välkänd medlem
1 jan 2000
732
0
16
38
Kiruna, Käymäjärvi
Okay.. :) jag ska nog montera på rp-glasfibers sidokåpor.. lacka dem vita.. sen på med ventkitt på både höger och vänster sida.. sen slp high flow intake kit vid konsollen framför styret, 19-43 drevning.. 11-66 vikter och 165/344 fjäder på primären.. ska även montera in delrin washers i sekundären, eventuellt annan sek. fjäder och helix men har ingen större koll på vad jag ska välja att sätta dit just nu. i övrigt blir det pakethållare för dunk och spade, skinz lyftbåge bak, vitt bukskydd, låg svart ruta, boggiehjulskitt och lite annat. man ser ju hur mycket man hinner med i vinter. kör nog på original a-armar i år. men till nästa år blir det mest troligt z-broz.
 

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
kör med team tied i min, z-broz framvagn och lite annat smått och gott, om man bara fick hämta hem maskin skulle jag vara väldigt nöjd
 

Henkz

Medlem
26 jan 2011
20
0
1
Luleå
Blir RTR-kit från motorcenter, team tied, dekalkit från Arctic FX, skinz floatplate eller poo orginal bukskydd, underseat underhood samt riserbag, garmin oregon 550, orginal handskydd och en låg ruta till att börja med sen får man väl se..
 

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
Blir RTR-kit från motorcenter, team tied, dekalkit från Arctic FX, skinz floatplate eller poo orginal bukskydd, underseat underhood samt riserbag, garmin oregon 550, orginal handskydd och en låg ruta till att börja med sen får man väl se..
Säker att du inte ska få hämta min maskin från Motorcenter?:bigsmile:

Sitter det en annan framvagn tror jag banne mig det är min maskin du tar ner till Luleå.

Hört när du ska få hämta?
 

Henkz

Medlem
26 jan 2011
20
0
1
Luleå
Sitter "bara" org framvagn på min än så länge så du får nog behålla din för dig själv.. :p Har du beställt med Z-Broz eller? Vi är 3st som hämtar våra den 25:e, men vart fan är snön!?
 

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
Jo, beställde med Z-broz. Okej, tror kanske jag får hämta nästa ledig vecka, var bara Arctic Fx dekalerna som skulle anlända.

Jo, man kan ju undra, men gissar när man köpt en splitt ny så kommer en väll aldrig.
 

Henkz

Medlem
26 jan 2011
20
0
1
Luleå
Jo hörde att dekalerna lös med sin frånvaro än så länge, lät som det var trögt å få nå grejor från skinz också.. Är ju dock ingen brådska så länge det inte finns nån snö. Köpte ny ifjol å då kom det ju snö så chansade iår igen.. :p Btw du råkar inte veta någon som behöver en Freeride? Har en till övers..
 

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
=O) jo, får väll hoppas den dyker upp lagom tills man får hämta maskin.

Freeride tyvärr inte, vet bara en som jag en RMK, från 07-09

När bokade ni era maskiner?
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Med lite flyt hämtas min ut nästa vecka som det ser ut i nuläget :)
Packat på en massa originalgrejor, nödstopp och dragkrok bland annat. Praktiska grejor (skäms, inte min stil):embarassed: