Först Edge x 700 och nu Edge X 800 :)

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Jo farligt det där att köpa kläder som matchar skotern. Men annars färgmässigt så är det bara att jag personligen har lite problem med den svart/gula kombinationen vilket är ärkefienderna nummer ett, tja inte i hockeyn förtillfället då men även i fotbollen ;)

Bilden var lite förmycket uppefrån för att jag skulle kunna urskilja det, vet bara ifrån profil så ser man ju en gul rätt tjock fjäder som sitter vertikalt i boggien i bak på M10.
Jo det är juh det :p men wtf det funkar juh iaf kläderna är juh varma :)
Haha lite overkill att gå på färgerna för olika lag för att välja skoter färger? :p
Man ser även fjäderstagen på bilden:)
så det är alltså inte m10? Aja det funkar väl ändå :) hade då inga problem med förra skotern jag hade.

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
aa sa just det "-det är bra grejer Edge boggin så det är nog lugnt"

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Ja menade inte att jag klagade på ditt påstående utan bara fyllde på med lite positivt om Edge-boggien som är den bästa.
Folk med M10 brukar tjafsa och hävda sig om att det är den bästa. Men gillar man en tam touringboggie så ok ;) (hehe, får se om man får mothugg nu) men den är inte "bäst"

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Ja menade inte att jag klagade på ditt påstående utan bara fyllde på med lite positivt om Edge-boggien som är den bästa.
Folk med M10 brukar tjafsa och hävda sig om att det är den bästa. Men gillar man en tam touringboggie så ok ;) (hehe, får se om man får mothugg nu) men den är inte "bäst"
Nä den bästa är juh iaf Lynx PPS =) men jag vet att Fast m10 har varit med i MASSOR av racing så helt otestad är den juh inte :p

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
det blir nog skit bra ska ni se :) kan inte bärga mig nu.. ska hämta den i blg på tisdag och det blir 44mm matta samma dag/kväll :) +att det har kommit 3-4dm snö här nu och ska komma 2 till imorn :) kan inte klaga. ganska kul timing iaf söndagen efter jag crasha min 700 så försvann all snö och det har inte varit nå försen nu :) så jag har juh inte missa nå iaf som tur är :)

edit: lite missbruk på smilys där. men man är juh glad :):)

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Va och hämta den idag och for raka vägen till garaget och bytte matta till 44mm. Och jag måste säga att det är då tammefan den skönaste och bästa skotern jag kört. 4" styrhöjare gör juh så att man inte vill sitta igen :p Och *****r vilket betta det blev med 44mm mattan :) Så nöjd!!!!

600xcsp

Aktiv medlem
16 jan 2009
50
0
1
Då kan du komma till noppikoski i helgen och spåra till trubbingen. får inte komma ner mer snö för då måste jag ta med spade (=

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Då kan du komma till noppikoski i helgen och spåra till trubbingen. får inte komma ner mer snö för då måste jag ta med spade (=
Trubbingen? :p Är det mycket snö där nu?

Ja har man e citation ifrån 81 o jämnföra med så förstar jag det :D
Har juh haft en edge 700 också? :p Och du tror inte att jag kört fler skotrar eller? :p Vart bor du i orsa föresten? Känner jag dig?

600xcsp

Aktiv medlem
16 jan 2009
50
0
1
trubbingen är en sjö en bit ifrån noppi. 45+ Lät det som idag när vi kollade, inte tokmycket men räcker åt mig.

Vi ska fiska och njuta, inte tokköra (=

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Har juh haft en edge 700 också? :p Och du tror inte att jag kört fler skotrar eller? :p Vart bor du i orsa föresten? Känner jag dig?
Jaha som jag har förstått hade du bara kört skoter i 2 år =)
Jag är ganska säker på att du vet vem jag är.. Tompa Liljedahl, Micke Skoogs kusin :rock:

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
trubbingen är en sjö en bit ifrån noppi. 45+ Lät det som idag när vi kollade, inte tokmycket men räcker åt mig.

Vi ska fiska och njuta, inte tokköra (=
Jaha fan va fint :) Måste jag spåra i 45cm? :p hehe det låter fint iaf.

Jaha som jag har förstått hade du bara kört skoter i 2 år =)
Jag är ganska säker på att du vet vem jag är.. Tompa Liljedahl, Micke Skoogs kusin :rock:
Ja det stämmer väl. Börja kört skoter seriöst i 2 år med egna skotrar :p Annars har jag väl prova alla möjliga. Jaha ja då känner jag igen dig :) Du lär väl veta vem jag är.

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Ja det stämmer väl. Börja kört skoter seriöst i 2 år med egna skotrar :p Annars har jag väl prova alla möjliga. Jaha ja då känner jag igen dig :) Du lär väl veta vem jag är.
Japp tyvärr så kommer man ihåg alla retards i Orsa =P

Goeran

Välkänd medlem
11 okt 2008
166
0
16
ja nu vill vi se lite bilder på skoter med matta!

Funkar det bra eller måste du ha nonslip hjul?
Är grymt sugen på en 44 ja med på min edge 800.

Brrrrraaaaaaaaaaaaaap!!!!!!! ;)

D

Deleted member 6797

ären där skönare å bättre än 02an? va skiljer? ja har ju 02an å den e ju bra som fan