F7 sno pro matta

E-Eden

Välkänd medlem
30 dec 2009
349
10
18
Timrå
okej för jag har ju varken visa eller mastercard å sen känns det inte så kul ändå att sätta över massa pengar till usa å inte veta om man får nått eller inte =/
 

UmeRogga

Välkänd medlem
28 mar 2008
260
0
16
Umeå/Boliden
Har handlat av dom flera gånger utan problem och det är det flera här på forumet som gjort.
Så du kan lugnt handla av dom, det är en bra och seriös firma.
 

E-Eden

Välkänd medlem
30 dec 2009
349
10
18
Timrå
jo det förstår jag ju men har fortfarande inget kort, måste kolla om nån annan i familjen har =P är ju ändå alltid skönast att ta det på postförskott =P

men vadf menar du med direkt till deras bank? skriver man inte in allt när man gått till kassan å trycker vidare bara?
och mattan som är länkad, är det just dom måtten man ska ha till en F7:a? 325*35*44?
 

Trollet23

Välkänd medlem
1 mar 2009
1.816
1
16
Skellefteå
jo det förstår jag ju men har fortfarande inget kort, måste kolla om nån annan i familjen har =P är ju ändå alltid skönast att ta det på postförskott =P

men vadf menar du med direkt till deras bank? skriver man inte in allt när man gått till kassan å trycker vidare bara?
och mattan som är länkad, är det just dom måtten man ska ha till en F7:a? 325*35*44?
Postförskott från USA kan du glömma direkt :)
Du får skilja på kortbetalning och bankbetalning. Bankbetalning är samma som att du för över pengar till din kompis, det har ingenting med kort att göra. Har du inget kort så är det ett jättebra alternativ, men det är minst lika säkert med en kortbetalning dit som till nån svensk nätbutik.

Den länkade mattan passar men ska man vara noga så är den 43 mm (1.7 tum) hög enligt specen. Spelar förstås ingen roll alls.
 

UmeRogga

Välkänd medlem
28 mar 2008
260
0
16
Umeå/Boliden
Du behöver inget kort, du betalar via wire transfer. Alltså direkt från ditt konto till deras konto.
Du får skicka ett mail till dom med vad du ska ha och att det ska skickas till sverige, så får du svar av dom vad det kostar med frakt.
Ja den mattan passar rakt på F7.
 

E-Eden

Välkänd medlem
30 dec 2009
349
10
18
Timrå
tackar så mkt för svar =) får vell knappa ihop ett brev till dom då med min halvtaskiga engelska. får nog bli google translate ;P så får man vell se vad man får för svar då =)
 

Ondagubben

Aktiv medlem
Satsa på den som UmeRogga länka. Den har fått bra kritik från dom som använder den i staterna. Har själv beställt den mattan från samma ställe, tog ca 6dar att få den till Sverige och kostade hälften så mycket som i Sverige, även fast jag åkte på tull.
Så dendära sidan är pålitlig? Hur blir det med eventuella No-slip hjul? Hört att det är speciella till Arctic. I mitt fall så ska jag använda mattan på en f6 04
 

E-Eden

Välkänd medlem
30 dec 2009
349
10
18
Timrå
okej så vilken av valen ska man ta då till arctic? är det inte sluminium som ska svetsas där då? =)
 

Trollet23

Välkänd medlem
1 mar 2009
1.816
1
16
Skellefteå
okej så vilken av valen ska man ta då till arctic? är det inte sluminium som ska svetsas där då? =)
Jaha, de hade ju till Arctic. Då köper du den som är till 7/16". (Mitt första svar var för de SLP-skidor som säljs i Sverige, där följer det bara med ett fäste till Lynx/Skidoo. Det är förresten inte aluminium.)
 

Byrje1

Semi PRO sledder
23 okt 2009
185
0
0
Ume�
Har beställt mycket från usa och de är första gången de inte dras pengar direkt efter att man fått se totalpriset inkl frakt mm.
 

E-Eden

Välkänd medlem
30 dec 2009
349
10
18
Timrå
fixade visa kort idag jag med så kan snart beställa =P vet dock inte hur man riktigt ska göra, får ju då en f7 med 44 å grejer så borde gå rätt bra o lössnön men är sugen på att sälja den å köpa en rmk istället. kluven just nu. tips någon?