Är det inte så att 11:an 163" har vinklade skenor och 12:ans är raka?163" har vinklade skenor
Det blev fox float evol fram och ett krister brant kit till boggien som består av en fox float evol r & fox zero x.till vad bytte du då och vad gick kalaset på?
alltså ett sånt som sitter på denna? http://www.blocket.se/pitea/Polaris_Assault__12_kanon_fin_39979453.htm?ca=1_9&w=3Det blev fox float evol fram och ett krister brant kit till boggien som består av en fox float evol r & fox zero x.
Gick lös på ca 15k.
Hej.Började tänka på en sak ang isrivare, kan det inte vara ide att köpa "vajerisrivare" som alltid är nere så borde det ju inte vara något problem? då behöver man ju inte bry sig om att fälla upp rivarna för att man tex ska backa. Någon som har vajerrivare på sin pro?
Är det 10k för en rundgång så är det bra pris tycker jag, det passar även pro:n.alltså ett sånt som sitter på denna? http://www.blocket.se/pitea/Polaris_Assault__12_kanon_fin_39979453.htm?ca=1_9&w=3
kan få lös kittet för 10 000 ungefär, passar det till pro och är det värt det?
var det för alla dämpare? verkade nästan billigt tycker jag.Det blev fox float evol fram och ett krister brant kit till boggien som består av en fox float evol r & fox zero x.
Gick lös på ca 15k.
ja det var för alla dämparna, boggie kitet köpte jag på minhoj.se för 9k sen fram dämparna får man för ca 5-7k beg/nytt. Annars finns även framdämparna på minhoj för 9k. Sen kan man ju alltid sälja iväg originaldämparna så blir det inte allt för dyrt..var det för alla dämpare? verkade nästan billigt tycker jag.
Får man fråga vart du handlade asker?
Är det inte skillnad på bredden på framvagen och även på dämparna?Är det 10k för en rundgång så är det bra pris tycker jag, det passar även pro:n.
Är det bara framdämparna är det dyrt.
Körde förut med evol x i framvagnen, men bytte till float evol istället och jag upplevde ingen skillnad, bara lite lättare
jofan assault framdämparna är 1" längre än pro dämparna., men i boggien är det samma.Är det inte skillnad på bredden på framvagen och även på dämparna?
Helt annan fråga då, samma framvagn Pro rmk som vanliga rmk?
Har du nån länk till dom så man kan se hur dom ser ut?Kör Sidekick vajer isrivare, funkar mkt bättre än orginal
Google is your friend...Har du nån länk till dom så man kan se hur dom ser ut?