Hur får jag min mxz att resa sig?

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Kom sen ihåg att filmerna är tagna på våren med sjukt grepp så bli inte ledsen om du går ut nu och det bara slirar. Finns juinget som greppar nu så du får vänta tills det iaf blir ordentlig snö med botten.
 

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Spelar ju ingen roll när det är filmat. Finns det botten att få grepp i så finns det. Kan lika väl vara i oktober om det vill sig riktigt väl. Menade mer på att killarna nu som köpt skoter för att köra på rullen och blir deppade för att det inte funkar i fjunet utan botten bara ska ha tålamod att vänta på bättre före.
 

Niseye

Välkänd medlem
5 dec 2011
519
1
16
Västernorrland
Spelar ju ingen roll när det är filmat. Finns det botten att få grepp i så finns det. Kan lika väl vara i oktober om det vill sig riktigt väl. Menade mer på att killarna nu som köpt skoter för att köra på rullen och blir deppade för att det inte funkar i fjunet utan botten bara ska ha tålamod att vänta på bättre före.
absolut, så är det. =)
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.084
886
113
Stora Blåsjön
Spelar ju ingen roll när det är filmat. Finns det botten att få grepp i så finns det. Kan lika väl vara i oktober om det vill sig riktigt väl. Menade mer på att killarna nu som köpt skoter för att köra på rullen och blir deppade för att det inte funkar i fjunet utan botten bara ska ha tålamod att vänta på bättre före.
Finns dubb att köpa.. :)
 

JANIJANI

Välkänd medlem
11 feb 2007
940
0
16
Vasa
Inget som hälst grepp, och kameran för långt ner ställt men första turen.. :) Där i slutet fick jag det att greppa lite.. Och sen fick ja grymt res på en åker senare men hade inte igång kameran och måste åka hem och spänna mattan för de började kugga över

[video=youtube;zxG8kl-jVq8]http://www.youtube.com/watch?v=zxG8kl-jVq8&feature=share&list=UUG_pZT8z4S0yUIqJTRZnsPg[/video]
 

Skidoo600

Välkänd medlem
17 jan 2012
989
1
18
åland
JANIJANI: Jag gav numren till Jussi men han sa att det var till team variator så det funkar inte till min så va kan man betsälla till orginalvariatorer?
 

JANIJANI

Välkänd medlem
11 feb 2007
940
0
16
Vasa
JANIJANI: Jag gav numren till Jussi men han sa att det var till team variator så det funkar inte till min så va kan man betsälla till orginalvariatorer?
Jag har inte Team variator och de funkar hur bra som hällst, han yrar nog då..

där kmr del 2 av testet av klittet ;) [video=youtube;ZGsjGDvaT5Q]http://www.youtube.com/watch?v=ZGsjGDvaT5Q[/video]