Vafan säger du pojk! Vi vet ju alla att livet börjar då. Man har ynglat av sig(kanske), ekonomi stabiliserat sig och man har råd med alla leksaker haha.För gammal! Om 2 månader fyller jag 30 sommar och har sjukt med åldersnojja..jag vet att livet är över då
Nej nej! Då har man precis hunnit jobba av sig studieskulderna som var skyhöga då man gick ur högskolan vid 25års ålder och lever på existensminimum med ett jobb på lokala macken eftersom det inte finns ett vettigt ledigt jobb i det här landetVafan säger du pojk! Vi vet ju alla att livet börjar då. Man har ynglat av sig(kanske), ekonomi stabiliserat sig och man har råd med alla leksaker haha.
Haha jo du kanske har rätt hoppas hoppas!Vafan säger du pojk! Vi vet ju alla att livet börjar då. Man har ynglat av sig(kanske), ekonomi stabiliserat sig och man har råd med alla leksaker haha.
Ja, mina grannar höll på att köra ihjäl varann i vintras...Gott om valpar på forumet.....endel e ju knappt moppe myndiga
Själv så skulle jag vägra släppa ut min unge på en skoter som har lika effect som en tyngre båge
Hur gammal är du själv! jo du har rätt det är mycke snorhyvlar här som knappt har vinglat ur grundskolanGott om valpar på forumet.....endel e ju knappt moppe myndiga
Själv så skulle jag vägra släppa ut min unge på en skoter som har lika effect som en tyngre båge