importera skoter - (BLEV LURAD)

Borge

Välkänd medlem
15 maj 2005
826
0
16
32
Östersund
Sv: Brådskande!, importera skoter

verkar fan som om du hittat ett kanon klipp. men får man fråga vart du hittade annonsen nånstan.. ? man är ju sugen på att hitta en billig skoter själv:p
Fick nummret av en kompis men kan höra med han sen :p
Avvakta tills jag fått min så ma vet att det är lugnt ;)
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Sv: Brådskande!, importera skoter

Hoppas det går bra.

Lycka till.
 
W

w3stman

Sv: Brådskande!, importera skoter

Vilket klipp? Jag påstår att du har blivit lurad tills att du har motbevisat oss!
Va har du för grunder till att säga så? Måste bara fråga. Varför påstå att han blivit lurad tills Simon motbevisat oss? Har du själv blivit blåst av denna person? Säkert många importaffärer som slutat lyckat, och tvärtom men att du ska utesluta det ena före det andra utan några som helst grunder Det är bara ett tecken på att du är en riktigt fet besserwisser..

Nu har jag mitt sagt, och enligt mig är det bara att vänta. Skulle det gå åt skogen är det väl bara göra allt som går för att sätta dit han. Exempelvis ta kontakt med tidigare offer om man lyckas få tag i sånna osv men ett lycka till får du :rolleyes:
 

Borge

Välkänd medlem
15 maj 2005
826
0
16
32
Östersund
Sv: Brådskande!, importera skoter

Va har du för grunder till att säga så? Måste bara fråga. Varför påstå att han blivit lurad tills Simon motbevisat oss? Har du själv blivit blåst av denna person? Säkert många importaffärer som slutat lyckat, och tvärtom men att du ska utesluta det ena före det andra utan några som helst grunder Det är bara ett tecken på att du är en riktigt fet besserwisser..

Nu har jag mitt sagt, och enligt mig är det bara att vänta. Skulle det gå åt skogen är det väl bara göra allt som går för att sätta dit han. Exempelvis ta kontakt med tidigare offer om man lyckas få tag i sånna osv men ett lycka till får du :rolleyes:
Ännu en gång, en "good speaker".
Ja ta itu med saken kommer jag definitivt göra.
Knacka på dörren innan eller bara gå in, det vet jag inte ännu. Men som sagt, vi väntar och jag är ganska säker på att det kommer gå vägen.

Men en väldiskuterad tråd ar det blivit och man glömmer nästan bort att den gäller mig.

Men fortsätt diskutera, spekulationer fram till resultat!:beer:
 
W

w3stman

Sv: Brådskande!, importera skoter

Om du vill något så dra iväg ett pm istället.
Ursäkta att jag frågade.

Herregud
om man vill något drar man iväg ett pm? va blir det för bättre? står du inte för vad du skriver och kan visa upp det? du skriver mycket "sen hör man aldrig något mer av dom när man har betalat", denna "man", är det du? Har du blivit rejält lurad? Förklara dig lite trevligare nästa gång så behöver vi inte ta den här diskussionen.

Känns liknande då jag undrade i ett inlägg om det gick att "fuskjustera" skidorna lite, enligt dig gick det inte men en sak är klar att det gick fin fint. Dina råd känns inte så pålitliga för mig längre, tyvärr.
 

Borge

Välkänd medlem
15 maj 2005
826
0
16
32
Östersund
Sv: Brådskande!, importera skoter

om man vill något drar man iväg ett pm? va blir det för bättre? står du inte för vad du skriver och kan visa upp det? du skriver mycket "sen hör man aldrig något mer av dom när man har betalat", denna "man", är det du? Har du blivit rejält lurad? Förklara dig lite trevligare nästa gång så behöver vi inte ta den här diskussionen.

Känns liknande då jag undrade i ett inlägg om det gick att "fuskjustera" skidorna lite, enligt dig gick det inte men en sak är klar att det gick fin fint. Dina råd känns inte så pålitliga för mig längre, tyvärr.
Med tanke på knappt fyllda 15 år, så känns dem inte så pålitliga för mig heller längre.

Men nu, låt oss återgå till huvudämnet!
Ber om ursäkt moderatorer för Pontus_J
 
W

w3stman

Sv: Brådskande!, importera skoter

Slipper ot i forumet kanske? :hmmmm: NEJ "man" är inte jag och nej jag har inte blivit lurad men JAG KÄNNER EN SOM HAR BLIVIT! Vad ska jag förklara?

Vad f*n har det men den här tråden att göra?
Använd vårdat språk, känns mer moget. Okej okej, du känner en "man" hahah:p, nä men varför dra slutsatsen redan nu? Han har knappt betalat och du är redan säker på att Simon blivit lurad. Det är det jag inte förstår.
 

Borge

Välkänd medlem
15 maj 2005
826
0
16
32
Östersund
Sv: Brådskande!, importera skoter

Jag tror mer det var så att du raderade inlägget för du blev lite rädd när du insåg att du också hade satt upp dig mot w3stman? Kan det stämma?
 
B

Biosteel

Sv: Brådskande!, importera skoter

jo det är klart att man är rädd för nån bara för att man tar en diskution på ett forum haha or not
 

Borge

Välkänd medlem
15 maj 2005
826
0
16
32
Östersund
Sv: Brådskande!, importera skoter

åherremingud vilken tramsfunktion som tar bort adressen, vem var det som inte tänkt färdigt och införde den då.. suck..
Nää men 700orna ser inte ut så där så antar att det är en usa import eller nått, ingen regplåt syns
 

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Sv: Brådskande!, importera skoter

Tycker det är synd att det inte går föra den här diskussionen på rätt nivå..

Kan åter igen bara önska dig lycka till och hoppas att det kommer en skoter :)
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Sv: Brådskande!, importera skoter

Tycker det är synd att det inte går föra den här diskussionen på rätt nivå..

Kan åter igen bara önska dig lycka till och hoppas att det kommer en skoter :)
Jag ber om ursäkt och hoppas att du får en skoter till slut.
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Sv: Brådskande!, importera skoter

Hoppas du inte blir lurad. Skulle inte vara surt som f*n.

Om de inte är ett lurendrejeri så får man ta å ge applåder för en väldigt lyckad affär. Lycka till !