Ingen aning?Förresten såg bar en nätsladd på "parkeringen" den mindre, var är den andra????
Jag hoppas den "stora" nätsladden är på plats i morrn..hwell:
Det var den jag tänkte använda.
Ingen aning?Förresten såg bar en nätsladd på "parkeringen" den mindre, var är den andra????
Jag tänkte även på röda kryss...? Får vi skruva i träd eller måste det spättas ner stolpar??Vad avser skyltar skall jag se efter vad jag har kvar från förra året i skyltväg. Om inte annat så tillverkar jag några pilskyltar med lite text på, så att folk vet vart leden leder.............:ciao:
Japp, ok det är noterat.Det är bättre att bara nyttja kombisladden på den sträckan som jag kört eller endast köra med vikingen utan något efter.
Nätsladden äter sig igenom det som hunnit bli hårt under natten och resulterar i löst spår.
Jag hissade upp bladet max.Strålande L-O, du kan kallt räkna med fortsatt förtroende
Hur angrep du Lejonbacken på returvägen? jag som är av en försiktig natur brukar köra vägen tillbaka för att undvika backen (har kört fast i backen ett par ggr med kombisladden)
Ja, det vore ju världsklass.hmmmmmmmm kanske den backen lämpar sig för den packaren som jag har tillgång till då och då..den med 4 band