vad äre du har nitat?oj min tråd var visst nästan på sidan 3..
Har inte hänt så spec mkt, trixat lite med elsystemet, nitat lite och finlirat..
Iaf en liten men dålig update..
bilder skadar inte även om de inte är nå specielt
vad äre du har nitat?oj min tråd var visst nästan på sidan 3..
Har inte hänt så spec mkt, trixat lite med elsystemet, nitat lite och finlirat..
Iaf en liten men dålig update..
Ska se om jag hittar något grymt lim imorn på jobbet, vill i all heligaste grad undvika kattstrypare men indy utan ruta funkar inte!Gå till wurth (eller ring)och fråga efter 2komponent lim, Snordyrt och grymt hållbart! Funkar säkert med flytandeskruv (typ silikon). Sen finns det även ett som är lim som jag limmade igen dörrarna på gammbilen med. Ska försöka komma ihåg att kolla upp det...
Ser bra uta annars!
verkar som att dom nyare (läs IamFredriks tråd) endast har 2 hål? vilket förvirrade mig lite men kan också minnas att jag har sett flera SLP PP med 3 hålAlla SLP PP är ju med 3 hål (?) Har då varit det på alla de 3 par PP skidor jag haft.
Läste detta nu, kan ju vara värt att hålla kvar i sina gammal skidor då, då justeringsmöjligheterna är större.verkar som att dom nyare (läs IamFredriks tråd) endast har 2 hål? vilket förvirrade mig lite men kan också minnas att jag har sett flera SLP PP med 3 hål
"Det var bätte förr, banne mig.." :beer:Läste detta nu, kan ju vara värt att hålla kvar i sina gammal skidor då, då justeringsmöjligheterna är större.
Ja fyfan, dagens ungdommar :hmmmm::laugh:"Det var bätte förr, banne mig.." :beer:
kommer nog funka länge, drog igång skotern sen och såg även att varvräknare funkade, hade tillåmed lyse där också och slutar lyset att funka så slänger jag bort det och monterar bättre lyseHAHA!vilket drag det ska vara i trippeln funkar nu men undra hur länge till? hehe (lyset alltså)