Lynx 2010

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.470
384
83
Malå/Adak
Ingen bild??

Nä så långt tänkte jag aldrig........ hade väl bråttomt hem till den genomskinliga flaskan =)

Sen det där med mattan så kan det ju vara nån dom bara kastade dit som som hade liggande, den såg ut som den var avskuren lite i kanterna och lite annat lustigt, inte en fabriksny matta i alla fall.
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Nä så långt tänkte jag aldrig........ hade väl bråttomt hem till den genomskinliga flaskan =)

Sen det där med mattan så kan det ju vara nån dom bara kastade dit som som hade liggande, den såg ut som den var avskuren lite i kanterna och lite annat lustigt, inte en fabriksny matta i alla fall.



Kan mycket väl ha varit en testmatta som den där nytron hade då den stals.
 

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.470
384
83
Malå/Adak
Nej nej, mattan såg inte alls ut så, mönstret påminde om Bombardiers tävlings 44a men med lite lägre kammar, och dessuton var kammarna skitmjuka, sen var det förborrade hål för skruvdubb....... fick nästan för mej att kammarna var nerskurna.... men som sagt så kollade jag inte så länge/noga, hade ju bråttom hem =)
 

GLS

Välkänd medlem
13 dec 2005
572
0
16
Någon som hittat bättre/högupplösta bilder på modellprogrammet?
 

Fredriksson

Välkänd medlem
13 apr 2008
362
0
16
Nordmaling
Vi hade en finskreggad 800 X-trim 2010 i grannstugan helgen som va. Tänkte också att just mattan var lite udda. De hade även en -09 röd X-trim, såg ganska tam ut i jämförelse... Tror de var malåbor.
 

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.470
384
83
Malå/Adak
Vi hade en finskreggad 800 X-trim 2010 i grannstugan helgen som va. Tänkte också att just mattan var lite udda. De hade även en -09 röd X-trim, såg ganska tam ut i jämförelse... Tror de var malåbor.
Surrade lite om mattan mer Martin på Nila Fritid, han sa att det är ett nytt mönster på G från Lynx, hade tydligen varit aktuellt att införas redan i höstas men blivit uppskjutet.
 

Fredriksson

Välkänd medlem
13 apr 2008
362
0
16
Nordmaling
Har man en gång föreställt sig huven och nospartiet som en gädd-käft är det svårt att glömma den bilden. Förstärktes tyvärr vit :)
 

GLS

Välkänd medlem
13 dec 2005
572
0
16
RE X-trim 800 är min drömskoter just nu, märkligt att dom inte gjorde samma sak med 600:an... Sedan skulle det inte skada om Lynx vågade använda fler färgkombinationer än rött, vitt och svart.
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
X-Trim 800 RE är min drömskoter just nu,
märkligt att dom inte gjorde samma sak med 600:an...
Sedan skulle det inte skada om Lynx vågade använda fler färgkombinationer än rött, vitt och svart.
;)

En äkta/riktig LYNX är alltid RÖD !
precis som
...en riktig Ski-Doo alltid är GUL !
precis som
...en riktig Arctic Cat alltid är GRÖN !


.
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Lite OT men..

´Man brukar ju räkna vissa färger till olika märken, som 2stroke sa så.

Lynx - Röd
Ski-Doo - Gul
Arctic Cat - Grön
Yamaha - Blå

Men vilken färg ska man räkna till Polaris?
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Lite OT men..

´Man brukar ju räkna vissa färger till olika märken, som 2stroke sa så.

Lynx - Röd
Ski-Doo - Gul
Arctic Cat - Grön
Yamaha - Blå

Men vilken färg ska man räkna till Polaris?
Polaris är en blandras.

Slut med OT nu..