Lynx BD 3700 2013-14

kingsnow

Välkänd medlem
23 jan 2010
347
5
18
Hoppas fotstegen blir stabilare på dom riktiga maskinerna. Tyckte dom på roadshowen var lite veka
 

Slednecker

Välkänd medlem
1 jan 2000
226
0
16
Norra Dalarna
Jag var också sugen på en Lynx, men E-tecen känns seg och Polaris är bäst på marknaden när det gäller skråkörning! Så det vart en ny RMK igen
 

lilltampen

Välkänd medlem
27 jan 2009
200
0
16
Västerbotten
Jag friåker rätt mycke med 3700:an å tycker det går bra men värt att köpa löstagbara krängningshämmarstag, den går riktigt bra på led hänger med dom flesta, blir förövrigt öhlinare nästa vinter.
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
Jag var också sugen på en Lynx, men E-tecen känns seg och Polaris är bäst på marknaden när det gäller skråkörning! Så det vart en ny RMK igen
Vilken valde du?

Den med kolfiberpyramid som spricker och remdrift som havererar eller valde du den med cykelpumpar till dämpare och ett touringstyre?
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
vakna du med kuk i röven imorse eller?...
Jag går inte in på polarisdelen av forumet och slänger ur mig massa: Skidoo/Lynx är bäst yadayada och då kan man väl förvänta sig liknande av polarisfans?

Tråden handlar om Lynx Boondocker inte om hur bra din nya rmk är...

Ger man sig in i leken.
 

Calleman91

Välkänd medlem
28 sept 2009
238
0
16
Vänersborg / Sälen
Jag går inte in på polarisdelen av forumet och slänger ur mig massa: Skidoo/Lynx är bäst yadayada och då kan man väl förvänta sig liknande av polarisfans?

Tråden handlar om Lynx Boondocker inte om hur bra din nya rmk är...

Ger man sig in i leken.
haha va la du som börja eller? Barnunge

jag har inga fördomar om några olika märken, personligen tycker jag bara det är rent barnsligt

Och dessutom har inte sagt ett minsta om nån polaris
 

MallaN

Välkänd medlem
1 okt 2009
522
2
18
Gävle
haha va la du som börja eller? Barnunge

jag har inga fördomar om några olika märken, personligen tycker jag bara det är rent barnsligt

Och dessutom har inte sagt ett minsta om nån polaris
Du tycker Vidgren beter sig som en Barnunge och anser att märkestjafs är barnsligt?
Vilken nivå anser du då att du själv ligger på samt ditt tidigare inlägg i tråden?

Hade du verkligen varit märkesneutral och inte haft fördomar så hade du inte ens lagt ut tid på att svara.


Ontopic: Lynx_tokig, med eller utan massa tillbehör till skotern då? Tänkte mest på om du fick med E-starten för det priset. :)

Någon som vet om det finns någon mer recension tillgänglig än så länge än den ifrån Sledtrax?
Främst på 800 e-tec 3700.
 

mange .

Välkänd medlem
14 feb 2007
248
2
16
sundsvall
Jag startade den här tråden och är inte intesserad att veta något om någon polaris för jag har en pro rmk i dag och funderar på att byta till en BD 3700 tills nästa vinter så det är den som jag vill veta saker om, är någon intresserad av pro rmk kan dom skicka ett pm till mig så ska jag besvara frågorna om den maskinen eller starta en egen tråd om det ni vill veta.
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
Jag är seriöst sugen på en boondocker 3700 600cc

såg att man kan välja till Fox Float för 7000 kr. tror ni det är värt pengarna och har någon provat?