Märkes***eritråden...

Knacket

Välkänd medlem
22 jul 2012
744
0
16
Skellefteå
du tycker inte den är bra på nått annat än å bränna över isen! ja kör mkt led å de funkar den alldeles utmärkt till varken bättre eller sämre än nån annan skoter så de snacket kan du lägga ner isåfall..
ja vet att du Hatar yamaha å älskar dina artic då de inte finns nån bättre skoter enligt dig.
tråkigt att man kan va så jävla insnöad så man inte ens vet vad man pratar om.
så en skoter som är 365 är kort enligt dig? då bevisar de ju din okunskap ännu mer.
ja behöver inte bevisa nått för dig.. är du så obegåvad att du tror en 550 kör ifrån så får du väl fortsätta leva i den drömmen... hoppas du mår bra där ute bland träden å kraftlinorna.
Bara för att du formulerar dig på forum som en sju åring pratar så ska jag försöka ge dig nått form av motargument till din sk. "poäng".

Hmm,hmm... Bläääääääääää!! Du och din gubbskoter med gubbruta suger!!!


Formulera dig som en vuxen så kanske, bara kanske, nån annan Yamaha ägare här tar dig och det du skriver seriöst.
 

Knacket

Välkänd medlem
22 jul 2012
744
0
16
Skellefteå
Vill du tala i ordspråk? :)

Ett inlägg som det där skulle jag likna nått med "Femte hjulet under vagnen", min mor säger alltid så!

Att tala och göra sig förstådd är inte alltid som att lyssna och förstå!
 

Viper_jogge

Välkänd medlem
19 nov 2012
114
0
6
Gottne
hahahahaha! den va bra du.... oväntat att du oxå kör artic ;)


Bara för att du formulerar dig på forum som en sju åring pratar så ska jag försöka ge dig nått form av motargument till din sk. "poäng".

Hmm,hmm... Bläääääääääää!! Du och din gubbskoter med gubbruta suger!!!


Formulera dig som en vuxen så kanske, bara kanske, nån annan Yamaha ägare här tar dig och det du skriver seriöst.
 

Qroz

Välkänd medlem
20 apr 2008
1.262
2
16
33
Umeå
Till yammans försvar så hade ja bara typ max 5 km/h när ja tog i trädet, och full broms istället för full gas, annars hade man mejjat ned det! pansarvagn (Y)
 

Andersxboy

Välkänd medlem
27 jan 2012
262
0
16
Vindeln
Den där bilden va inge bra för vi som argumenterar för yamma! 😁 ingen bild på nån rotax el polaris som rasat?? Nån? 😁


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

polarisindy400

Välkänd medlem
11 jan 2009
3.386
16
38
piteå
Den där bilden va inge bra för vi som argumenterar för yamma! ingen bild på nån rotax el polaris som rasat?? Nån?


Skickas från min iPhone via Tapatalk

för det finns inte, det måste ju vara så eftersom det inte finns en enda bild på något annat märke. bara inse att yamaha misslyckats med skotrar, men så ska man ju inte vara förvånad när inte japan eller andra asiatiska länder lyckats bygga något bra utom då någon flöjt eller piano och en och annan radioapparat.

bilden där på yamahan, hade man tagit en maskin av valfritt annat märke så hade man inte lyckats köra på enda trädet som fanns där eftersom dom är smidiga och det går att svänga med dom till skillnad mot en betonggris
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Här ser man ju tydligt hur dålig Arctic Cat är då man tar ut den i djupare snö:

Bild: här

:hahaha: Man ser verkligen frustrationen i förarens ansikte...
 

Andersxboy

Välkänd medlem
27 jan 2012
262
0
16
Vindeln
för det finns inte, det måste ju vara så eftersom det inte finns en enda bild på något annat märke. bara inse att yamaha misslyckats med skotrar, men så ska man ju inte vara förvånad när inte japan eller andra asiatiska länder lyckats bygga något bra utom då någon flöjt eller piano och en och annan radioapparat.

bilden där på yamahan, hade man tagit en maskin av valfritt annat märke så hade man inte lyckats köra på enda trädet som fanns där eftersom dom är smidiga och det går att svänga med dom till skillnad mot en betonggris

Stora ord från en kille(?) vars skoter utvecklar ungefär samma effekt som en stavmixer


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Qroz

Välkänd medlem
20 apr 2008
1.262
2
16
33
Umeå
bilden där på yamahan, hade man tagit en maskin av valfritt annat märke så hade man inte lyckats köra på enda trädet som fanns där eftersom dom är smidiga och det går att svänga med dom till skillnad mot en betonggris
Jag är helt övertygad om att de inte hade gjort någon skillnad, då jag helt enkelt inte försökte svänga :)
 

polarisindy400

Välkänd medlem
11 jan 2009
3.386
16
38
piteå
Jag är helt övertygad om att de inte hade gjort någon skillnad, då jag helt enkelt inte försökte svänga :)
såg i fastkörningstråden efter jag skrivit det där. och såg att du inte orkade svänga, för du var så slut och att det var därför du inte försökte svänga.

är kul att reta yamaha ägare, många blir arga på riktigt verkar det som(inte nu du Qroz). ta tråden för vad den är istället och försök komma på någon om dom andra märkena utom att dom inte har effekt. visst, nu glömde jag en sak, och det är att det enda yamaha är bra på är motorerna och det först när dom fått andningshjälp