Misshandlad av skoteråkare

GTX.SE.1200

Välkänd medlem
1 feb 2010
218
0
16
Hällsjö
Gubben förtjänade säkert en smäll !! Han kanske lärde sig något till nästa ggr !
Ni verkar tävla om vem som är mest PK (politiskt korrekt) här !!
Så länge ni inte vet vad som hänt tycker jag alla glappande brödsaxar kan stänga igen.
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Gubben förtjänade säkert en smäll !! Han kanske lärde sig något till nästa ggr !
Ni verkar tävla om vem som är mest PK (politiskt korrekt) här !!
Så länge ni inte vet vad som hänt tycker jag alla glappande brödsaxar kan stänga igen.
Yeah bro. I'm so morsakn*llande badass ya shoulda hear about that time I punched a 65-year old community voluntary worker. Haha man he aint talkin shit anymore I tells ya!
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
m0ngoloid: Oh man you're gonna love this. See i got twenty kilos of pure colombian coming our way. These fuckin putas aint got nothing on us now.
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Men ja, visst är det bättre om dom är sansade. Framförallt tror jag budskapet går fram bättre om man förklarar lugnt och tydligt vad problemet är.
Det var detta jag ville åt.

Jag vet att dom får skrika hur mycket dom vill, och att dom inte behöver ha en anledning. Men oftast är det ingen större skada som är skedd och då kan man väl ta det lugnt istället.

Nu brukar jag inte åka runt på ställen jag inte får åka på, men det händer ju ibland att man hamnar där man inte ska vara.
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Jo vist är det så. Det är bara inställningen vissa har att man skulle tjäna något på att tjafsa tillbaka. Då får dem ju bara mer vatten på kvarnen.

Man ska också ha klart för sig att det är enorma värden man väldigt enkelt kan förstöra med en skoter.

Sen finns det ju folk som värderar sitt skidspår som de vore av guld. Trots att den är drage brevid skoterleden och man kanske får räkna att det skvätter snö på den...
 

villkatta

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.224
6
38
57
Täfteå, Umeå
Att "civiliserat" folk har så nära till våld. Du kan säga och leva om bra mycket innan du gör nåt olagligt. Men en smocka kostar 10000 i böter och kanske fängelse. Plus skadeståndet 10000. Sen att du är straffad gör att många dörrar stängs.

Detta borde läras ut till varje 15-åring. Vid 22 fattar de flesta men vissa fattar aldrig.
 

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Han jobbar ideellt med spårning men om han fått betalt så kanske han var värd en smäll.:eyebrows: