Dels det, men personligen så har jag roligare saker att göra än att sitta och prata med polisen.Kvinnan menar du
Dels det, men personligen så har jag roligare saker att göra än att sitta och prata med polisen.Kvinnan menar du
PatrickS jag tycker att alla ska ha rätt till att köra på skoterled ( bara man inte förstör med flit ) så borde det väl bara okej? vi enduro/cross förare förstör ju inte med flit ( ialla fall inte jag ), vi vill ju bara ha kul och kunna ta oss fram utan att behöva köra vägarna.
Åker man cross på en skoterled förstör man med flit lr är allmänt korkad. Som cross åkare måste man ju förstå att om man kör på leden blir de hål efter däcken. Visstfan gör de inget om nån kör en enstaka gång för att komma till ett speciellt ställe men när de blir för mkt så mår inte lederna nå bra.
Kasta ved på brasan - that´s the spirit!jag och en kompis var ute och körde fick låna en rmk 900 av farsans kusin då var det ju nå tanter som böre gnäll på oss när dom åkte skidor på spåre (skoterleden) vi for vidare brydde sig inte så mkt men på vägen hem mötte vi dom i gen dom stannade oss och skälde ut oss och svärde ,,blev förbannad och starte skotern och tryckte på fullt (tummen mot styre) skotte över kärringen tills hon föll sen for vi vidare hahahahah
sen dess har hon ställt sig på sidan när vi kommer
jag och en kompis var ute och körde fick låna en rmk 900 av farsans kusin då var det ju nå tanter som böre gnäll på oss när dom åkte skidor på spåre (skoterleden) vi for vidare brydde sig inte så mkt men på vägen hem mötte vi dom i gen dom stannade oss och skälde ut oss och svärde ,,blev förbannad och starte skotern och tryckte på fullt (tummen mot styre) skotte över kärringen tills hon föll sen for vi vidare hahahahah
WOW! Najs, hur gammal är du? Är det mycke inavel där du bor?jag och en kompis var ute och körde fick låna en rmk 900 av farsans kusin då var det ju nå tanter som böre gnäll på oss när dom åkte skidor på spåre (skoterleden) vi for vidare brydde sig inte så mkt men på vägen hem mötte vi dom i gen dom stannade oss och skälde ut oss och svärde ,,blev förbannad och starte skotern och tryckte på fullt (tummen mot styre) skotte över kärringen tills hon föll sen for vi vidare hahahahah