Ser bra ut Tycker du ska göra en lyftbåge av ett sånt där rektangulärt rör som har en bit som är intryckt i mitten på båda sidorna, förstår du vad de är för rör jag tänker på lr ska jag göra en liten bild i paint?
Händig maskin för hempul vi har en större variant, synd att CAM programvaran är ett riktigt mörker...Haha!! jo så kan man ju oxå se på det.. Har dock varit och gjort lite sånt här...
Och sen lite sånt här...
Men förhoppningsvis blev det bra...
Den förstör absolut inte helhetsintrycket iafSnälla ta bort den där äckligt fula "front bågen"...
Går nämligen industriprogrammet där, så jag tyckte att jag kände igen migJepp...
tjaa.... nu är det iaf ett par pouderhound på bussen.. hoppas jag blir mer nöjd än du iaf. Var grymmt rädd att dom skulle vara för aggressiva, men det låter dom ju inte att va. Nu kommer det nog inte hända så mycket, håller på med ett sidoprojekt jag startade i våras. men den nytron blir klar under helgen hoppas jag.
Härnäst ska jag byta dämpare till, hör och häpna! ORIGINAL!! Suck! hur ska detta sluta?? Får se om jag kör på dom i vinter eller hur jag gör. Och så kommer väl skidorna imorgon.. Nu väntar jag bara på lite mesh. Sen har man göra igen...
Fox Floatarna var för långa tror jag det stogVarför ska du byta till orginaldämpare?