Nytro turbo MTX

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
nu så här i väntans tider kan jag ju visa hur lättkörd en yamma turbo är... Det här är från i påsk. Fästmön som var ute en tur. :)


Hennes kommentar var första gången, "säljer du den här så lämnar jag dig..."
Skönt med en tjej som har lite udda böjelser. :p
 

Xion

Välkänd medlem
23 aug 2009
1.045
3
16
Kiruna
Så jäkla rå skoter så det inte är sant, hade nog kunnat kolla på den i timmar :) Riktigt bra jobbat fortsätt så här ^^

hehe fin kommentar av tjejen din också ;) en sån skulle man hitta :D
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Tack så mycket! Det där var ingen dum sak, men det jag beställt är bättre... ;) Ska kanske ge er en ledtråd? Lätt vikt, mycket mesh. Större yta än den där.. :p

Det är en av sakerna. Vad de andra sakerna är håller jag hemligt ännu en stund.

Om det är någon som är sugen att se mitt monster live med två till av sveriges ballaste nytros så kommer det att bli helt möjligt!! :)

På skoterns dag i Arvidsjaur. Min "insane", Almkvist's (Tnytro) Vita fara(som tydligen inte ska vara vit och fin längre?), och en komplett "timbersleddad" skapelse. Dessa maskiner har ca800hk mellan sig...
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Åhå. Vilket datum är det ?! :D Skulle vara riktigt skoj att fara och kolla. Fast är en bra bit att köra. Men vad gör man inte för att se såna där MONSTER ;)
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Tack så mycket! Det där var ingen dum sak, men det jag beställt är bättre... ;) Ska kanske ge er en ledtråd? Lätt vikt, mycket mesh. Större yta än den där.. :p

Det är en av sakerna. Vad de andra sakerna är håller jag hemligt ännu en stund.

Om det är någon som är sugen att se mitt monster live med två till av sveriges ballaste nytros så kommer det att bli helt möjligt!! :)

På skoterns dag i Arvidsjaur. Min "insane", Almkvist's (Tnytro) Vita fara(som tydligen inte ska vara vit och fin längre?), och en komplett "timbersleddad" skapelse. Dessa maskiner har ca800hk mellan sig...
Vad kan de vara :hmmmm: En mesh huv.... Fasen va nice!! :beer:
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Åhå. Vilket datum är det ?! :D Skulle vara riktigt skoj att fara och kolla. Fast är en bra bit att köra. Men vad gör man inte för att se såna där MONSTER ;)

Snöskoterns Dag(ar) går i år av stapeln den 31 oktober och 1 november. enligt snowmobile.

Blev just uppringd av www.Damion.se. Dom vill ha mig i deras monter under relesefesten av deras nya rulle. Den går av stapeln 28nov. BE THERE!!!
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Ser ut som att det blir en tripp till arjeplogs marknad med monstret med. Kommer nog bli så att jag kommer stå med den i skeppsviken på swapmeeten under lördag..
 
B

Buktholmen

Ser ut som att det blir en tripp till arjeplogs marknad med monstret med. Kommer nog bli så att jag kommer stå med den i skeppsviken på swapmeeten under lördag..
Då kan du gissa att ja kommer vara där! :)
 
Last edited:

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
972
0
16
31
Arjeplog
Ser ut som att det blir en tripp till arjeplogs marknad med monstret med. Kommer nog bli så att jag kommer stå med den i skeppsviken på swapmeeten under lördag..
I'll be there! Ska bli kul att få se den live ;) Du ska inte köra en sväng på vattnet med den då? :D
 
B

Buktholmen

Riktigt härligt ljud i den! :)
Hörde något om en egenproducerad styrstång ni skulle göra, va va de för nå?