Nej precis, jag skiter också i hur det blir på leden men var lite skeptisk till hur dämparna skulle klara det.Ska plocka mina tänkte jag... Ledegenskaperna skiter jag i.
Man får nog spänna fjädrarna lite extra dock, men det är ju inga problem.
Nej precis, jag skiter också i hur det blir på leden men var lite skeptisk till hur dämparna skulle klara det.Ska plocka mina tänkte jag... Ledegenskaperna skiter jag i.
Man får nog spänna fjädrarna lite extra dock, men det är ju inga problem.
Tog lös fästet nu efter jobbet och en klar skillnad i att dra den över på sidan nu... Misstänker att det tvärgåendestaget kommer slå i kränghämmarfästet på a-armen vid hårt kompression av dämparen dock.Nej precis, jag skiter också i hur det blir på leden men var lite skeptisk till hur dämparna skulle klara det.
Tror Arctic haft brytande krets nån gång i tiden. Ev. Yamaha också. Men praxis är väl att man kortsluter. 75% av fallen är det väl så.Min tolva kortsluter då den dödar, har varit så på alla skotrar jag har träffat på men vem vet det kan ju skilja på nån.
91 = svensk 98
eth = 95
Min var ställd på 91 och jag kommer mest köra på 98.
Enligt handlare så är det "ok" att köra nån tank 95 fastän man kör med non-eth-motståndet, men gör man det regelbundet så ska man sätta på rätt motstånd.Jag har kört på Non ETH hela tiden med 95 soppa, ska man ändra till eth kanske?
Enligt handlare så är det "ok" att köra nån tank 95 fastän man kör med non-eth-motståndet, men gör man det regelbundet så ska man sätta på rätt motstånd.
Mina är borta helt, tog några minuter bara.Har/ska ni plocka bort krängningshämmarna? Funderade själv på att göra det men är lite tveksam.
körde också på non ETH och 95okt hela förra vintern, gick hur bra som helst..Enligt handlare så är det "ok" att köra nån tank 95 fastän man kör med non-eth-motståndet, men gör man det regelbundet så ska man sätta på rätt motstånd.
Den jag quotade kör en 12:a och dom har motstånd... nytt för i år är att man gör det i displayen och då gäller det jag svarade dig medvadå non-ETH?
Det står 91-non eller ETH.
Och vilket motstånd? man ändrar ju det i displayen???
Snurr....
Arctic Cat-motorer knackar rätt hårt om dom inte får 98 i alla fall. Polaris verkar vara betydligt mindre känsliga dock, och det är ju bra.Finns ingen anledning att tanka 98! Det enda man får med 98 är risken att få dålig kvalité på bränslet pga väldigt låg omsättning av 98 på mackarna (det säger då mackägarna att det är)! För det är inte många andra än skoteråkarna som tankar 98 nu när alla gamla volvos gått ur tiden....
hmm vilka AC ?? Körde min -11 m8 på 95 rätt mycket när inget annat fanns att tillgå utan problem eller märkbart försämrad effekt eller att knack sensorn knöla.Arctic Cat-motorer knackar rätt hårt om dom inte får 98 i alla fall. Polaris verkar vara betydligt mindre känsliga dock, och det är ju bra.