Är i övrigt lika hemma på den fronten som en pizzabagare i en grävmaskinFjädringsväg? Den är iaf 25.4
Är i övrigt lika hemma på den fronten som en pizzabagare i en grävmaskinFjädringsväg? Den är iaf 25.4
dom växlar på hårdare hela vägen, mkt brantare kurva.11seriens vikter har en aggressivare kurva, växlar på hårdare lägre ner i registret.
Länden på själva dämparen...Fjädringsväg? Den är iaf 25.4
Vars jag hittar exakta mått vettefan, men kan 44,5 stämma?Länden på själva dämparen...
Ingen aning därför jag frågar då du verkar ha en sådan maskin, jag vet bara måtten på pro rmk och assaulten.Vars jag hittar exakta mått vettefan, men kan 44,5 stämma?
okey tackar för svarendom växlar på hårdare hela vägen, mkt brantare kurva.
Ska man kunna något, så ska man väl ändå kunna ALLT! Om skotrar iaf =)11seriens vikter har en aggressivare kurva, växlar på hårdare lägre ner i registret.
Phu, nu är jag för nördig, har aldrig haft en polle men ändå ska man hålla koll på allt. Vilka variatorgrejjer man ska ha i alla skotrar. Inte bara i de maskiner man själv skruvar i nu får jag snart lägga ner!
Tack och bock!Ingen aning därför jag frågar då du verkar ha en sådan maskin, jag vet bara måtten på pro rmk och assaulten.
Men skulle dom vara 44.5 så kan du gå ner till pro rmk bredd om du vill.
Blir intressant å se om vi får nån kompensation i Sverige!?Amerikanska handlarna verkar få sina reparationskit till drivaxeln senast 4 jan, o kunderna verkar få en dunk olja som komp. för att de måste in och uppdatera drivaxeln.
Saxat från det brev som ska gå ut till alla amerikanska kunder:
The repair kit is shipping to your dealer now. While the repair procedure will take no more than 30 minutes to perform,
dealer service schedules vary so please contact your selling dealer at your earliest convenience to schedule a service
appointment. As a thank you, for your loyalty to Polaris, we have enclosed a coupon good for one free gallon of VES Synthetic Oil.
Once the Service Bulletin has been completed, you can use the voucher at your dealership to pick up your free oil.
Hela pdf:en finns att ladda ner här (se post 32): http://www.hardcoresledder.com/forums/505-switchback-assault-rmk-pro-ride-chassis/606462-major-drive-shaft-problemson-2013-pro-rmks-4.html
Någon med en 163" som kan berätta lite hur dom upplever att dom är att köra tacksam för svar
Upplever 163:an som mer "förlåtande" vid brant skråkörning, och sen slipper man stå på dyna lika ofta för att hålla nere skidorna då de börjar bli riktigt brantNågon med en 163" som kan berätta lite hur dom upplever att dom är att köra tacksam för svar
orken är det nog inga problem med ska lägga på vikt i min variator då min varvar 8400typDetta låter ju bra, blir nog mest troligt en 163" istället för 155", hur är det med motorn känns det att man har den där längre mattan eller jämnar man ut det med lite fix och trix med variatorerna ?
joo det har du rätt iTror man ska tat lugnt med att vikta på variatorn än.. Snön som man kört i än så länge ger knappt mer motstånd än att hissa upp boggien å tomgasa.. Risken är att du är 2-400 varv kort när säsongen börjar vara som bäst uppe i fjällen.. Bara en tanke..