Såklart finns det testmaskiner/förare innan vi ens vet vad som kommer till nästkommande säsong,så nog är dom testade allt,ifall det hadde varit så att axeln pajjar i ett,så INTE tror jag att dom resonerar som så att"fan axeln av igen!den här alu.profilen var ju en dålig lösning,men vi skiter i det,vi sätter den i serieproduktion å så får vi väl byta åt kunderna dom stup i kvarten,dom har ju trots allt bara 2års garanti....bara vi har gott om axlar på lager&ledig verkstads tid,när nu kunderna börjar köra...kan ju inte skada vårat varumärke polaris nämnvärt.."???skulle inte tro det.Nej dom körde den redan förra året, som ni säkert vet finns det folk där borta som kör maskinerna ett år innan oss andra så jag har inte skrivit fel!
Om dom nu kört dom exakt en hel säsong ska jag låta vara osagt, men dom hade iaf sagt "problem hela säsongen" och därför rekommenderat en -13.. sen får vi väl tolka "hela säsongen" som vi själva vill...
Edit: med hela säsongen tar jag för givet att det är förra säsongen han menar, och han säger själv att dom fått köra nya maskinen innan alla andra!
För är det så jävla illa att dom bara kört maskinen några veckor ,på sin höjd då detta utspelade sig för ca 3veckor sen, och redan haft så mycket problem att dom rekommenderar honom en 12a så tycker jag jävligt synd om er som lagt ut ~130'000kr på denna maskin!
Mig behöver man då inte tycka synd om som blåst ~130k på en maskin som pajjar axlar,är så nöjd man kan bli&axeln är då hel än,måste ju vara nå fel?:bigsmile: