Har ni börjat få klamrena monterade nu? Hörde att min handlare hade fått in dom idag.
Fick igen min idag också,på motsvarande sidan axeln så sitter det en tapp till hastighetsgivaren som inte används på Pro:n för dom tar hastigheten på andra axelnSå har man fått igen maskinen. Nu med en Assult axel. Är det någon skillnad på axlarna rent krasst förutom att assulten är stål å inte har rostskyddad tapp på belt sidan?
Det där är ju intressant faktiskt att ÅF i Sverige sätter dit axlar som enligt bulletinen INTE ska användas på -13.
//Matte
har kört 40mil med min utanproblem. Blir bara nöjdare och nöjdareSå hur långt har era leksaker gått så här efter nyåret ??
Själv har man hunnit med 30mil på pron och inga problem ännu
bara JÄVULSKT rolig körning !:eyebrows:
Drygt 20 mil och fantastiskt nöjd, blir bara bättre o bättre. Assault.Så hur långt har era leksaker gått så här efter nyåret ??
Själv har man hunnit med 30mil på pron och inga problem ännu
bara JÄVULSKT rolig körning !:eyebrows:
Var in och frågade och då fick jag ett kitt, dem vill ha serienumret om du ska montera det själv.Är det någon ännu som fått samtal från Kalixmaskiner i kalix eller luleå ang klammer monteringen?
Du har väll haft rätt mycket konstiga problem nu? Har du haft in den på garantiservice än så de får kolla felkoder mm?Börjar bli irriterad nu, varnar för spikningar ganska ofta, trots att jag kör 98. Dock inte enbart men 31 av 42 liter.
Ändrade till Eth läget nu och får se om det slutar.