Perfekt!Kan förresten göra er påminnd om att till -18 så har polaris släppt underhood bag till axys
http://snowmobiles.polaris.com/en-us/shop/accessories/storage-bags/2882117/
Finns den att beställa i sverige eller har du beställt från usa?jag har då beställt den nya showelbagen som är större inför nästa år
beställde den på e-son behövdes bara artikelnr från usa så fixar dom detFinns den att beställa i sverige eller har du beställt från usa?
Vad har ni beställt för maskiner?
Snugpak för en femtiolapp var en smart lösningPerfekt!
Kommer remhållaren kunna sitta kvar?
Känns som det blir trångt om den ska vara kvar...
Underhoodbagen var ju ett av de allra bästa tillbehören till Proride...
Guld värt att kunna ta fram ett par varma och torra googles när dom man har på sig är blöta och immiga...
Så jag var tvungen att fixa nåt liknande till Axysen, det blev en 2 liters "snugpak" som monterades där hållaren för reservremmen satt.
Har funkat kanon!
Ok! Är också sugen på en sån Vad hade du tänkt göra med tillbehörschecken?Den "billigare" 155 Pro rmk blev det för mig
Vet inte hur andra handlare gör men jag fick iallafall välja vilka tillbehör som helst för checken, så länge jag köpte via min handlare, så för mig blir det ny framvagn, dämpare & lite godis till motorn, antagligen ett dekalkit med.Ok! Är också sugen på en sån Vad hade du tänkt göra med tillbehörschecken?
OKej! Väntar på en offert från tdis på samma skoter som dig och foxare runtom, variatorkit, spi helsystem och pc5Vet inte hur andra handlare gör men jag fick iallafall välja vilka tillbehör som helst för checken, så länge jag köpte via min handlare, så för mig blir det ny framvagn, dämpare & lite godis till motorn, antagligen ett dekalkit med.