Inga USA får man ju välja 3 år garanti + pidd eller 4 år garanti.
Någon som vet om det är så i Sverige också?
Sen får man ju rejält med extra utrymme för Google bag/hotpott&det bästa är ju att det försvinner kilonVet inte riktigt om ja håller med.. Kört med SPI och PC5 hela vintern och att byta till en maskin utan är som att ställa sig på en 600.. markant skillnad på maskinerna
Håller med andhag, jag kommer åka på spi nästa år med. stor skillnad då man kliver över till en original maskin.Vet inte riktigt om ja håller med.. Kört med SPI och PC5 hela vintern och att byta till en maskin utan är som att ställa sig på en 600.. markant skillnad på maskinerna
Kan du ge nått exempel:blink1:Den maskin jag prövade med SPI system gjorde mig inte imponerad iaf! Finns då bättre alternativ som man slipper PC5 överhuvudtaget. Jag säger inte SPI är dåligt... Jag säger det finns bättre alternativ!
Krillnecks, kör du med resistorn eller pc5?antar du kör premium läget åxå?kört med slp pipa 2 år o den går sjukt bra så tror nog spi går bra också
haha nää provade på förra maskinen o den gick dåligt som faan med ressistorn o motorlamapan lös typ vid varje fullgasrepa då jag släppte gasen tog bort den kör inte med pc5 heller men du fick jag upp varven med 250 varv på toppen på 174 ör jag med motsvarande 10-72 och den varvar nu 8400Krillnecks, kör du med resistorn eller pc5?antar du kör premium läget åxå?
Lustigt, min går klockrent med resistorn.haha nää provade på förra maskinen o den gick dåligt som faan med ressistorn o motorlamapan lös typ vid varje fullgasrepa då jag släppte gasen tog bort den kör inte med pc5 heller men du fick jag upp varven med 250 varv på toppen på 174 ör jag med motsvarande 10-72 och den varvar nu 8400
okey ja har som sakt inte provat med den nya då det ger tillräckligt endå såLustigt, min går klockrent med resistorn.
Bland mina polarispolare har det varit vanligare med kedjehusras (3 st) än QD-problem (0st).Bara för nyfikenhetens skull. Har varit tveksam till remdriften ända sen den kom, och det var ju en del bekymmer i början.
Hur funkar det numera då? Och hur ofta måste man byta den där fleratusenkronorsremmen?