Intressant, då verkar det alltså gå att få dit en dragkrok även på Slash. På 146" är ju frågan om man vill det för det ser ju rätt förjävligt ut, men 155" såg ju okej ut. Då är det ju bara det med kylningen då, men där får man väl invänta lite tester eller kanske tills privatpersoner börjat köra med dem för att få veta hur det funkar (amerikanska medier åtminstone lär ju inte testa hur kylningen funkar vid körning på hårda spår eller vid dragning av pulka).
Lite sugen blir man ju. Jag hade nog däremot inte vågat mig på Patriot Boost nu första året (även om man har garanti så är det ju drygt att behöva åka in till verkstaden titt som tätt, om det nu skulle krångla med mappningar eller annat), men en 850 RMK Khaos Matryx Slash 155" kanske. Eller samma modell utan Slash. Förutsatt att de inte går varma väldigt lätt med den nya kylarlösningen. De är ju rätt bra prissatta med snowcheck jämfört med Ski-doo/Lynx (känns lite sjukt att säga att det är bra priser med drygt 160k när jag köpte min första helt nya skoter, Polaris RMK 800 Dragon 155" 2009, för ca. 118k inklusive en hel del utrustning).