Ta folksam tillexempel, dom ville ha över 20 000kr/året för samma försäkring, närmare 25 000kr har jag för mig.Phazer -07
Helförsäkring 1800kr (Dina) skellefteå,mellanbygden.
20år och förarbevis.
Som "600xrs" skrev dyr självrisk. men om man kör någorlunda med hjärnan sprarar man in pengarna fort.
hm... hur fan kan det skilja så mkt? när ja kollade med trygghansa på min edge x -02 ville dom ha 1860kr för trafik / 6600 för helförsäkring..ProXR 440 -04 betalar jag 900:-/år för helförsäkring i Umeå med Trygghansa. 22år och förarbevis..
Klockrent att försäkringskillen t o m sa de. haha!piteortens skulle ha 10000kr i självrisk på en -97 mach Z800 ifjol.
jag frågade om dom var riktigt klok när dom skulle ha halva skoterns värde i självrisk,
Ja han erkände att det var ganska dumt, men inget han kunde göra något åt.
ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz,troligtvis inte!ProXR 440 -04 betalar jag 900:-/år för helförsäkring i Umeå med Trygghansa. 22år och förarbevis..
Lips tipsar om Gjensidige. Där har jag försäkrat min maskin i år, sparade tusenlappar på det, och bra service har jag hittills också fått
Lycka till!
/Lips
Kanon, fler som tagit till ett smart drag :evil: Jag tror inte att vi kommer bli besvikna.Har samma! Grymt prisvärda! Dock har jag aldrig behövt vara i kontakt med dom så jag vet inte hur dom är.