Jag satt på kvällen igår och försökte fixa en sjysst kolfiberlook faktiskt men det gick käpp rätt åt *********. Skulle bli makalöst fint faktiskt.Jaaha.. Då var det bara att börja jaga RIKTIGA kolfiberkåpor.. För det skulle bli hur ballt som hälst!
Jag satt på kvällen igår och försökte fixa en sjysst kolfiberlook faktiskt men det gick käpp rätt åt *********. Skulle bli makalöst fint faktiskt.Jaaha.. Då var det bara att börja jaga RIKTIGA kolfiberkåpor.. För det skulle bli hur ballt som hälst!

Tack! Jo jag har hunnit ca 2.5mil. Känns riktigt fin! Går dock lite fet nu under inkörningen.. Men ska slå om sig själv vid 3tim.Tunneln blev extremt snygg! Du har inte provkört den nå?
Hehe, tack så mycket. Får väl se om det kommer spåra ur..Kanon att du kommit igång så man har nått nytt bygge att följa
Håller med föregående talare, jäkligt snyggt med svart vinyl på chassiet!
Tack! Jag skulle inte få den orange för än i dec... så då blev det en silver!varför bytt till en grå? :O
men snyggt mä vinylen =)
Kul läsning!Nu är den första "riktiga" turen lagd för i år. Maskinen är nu inkörd och går stenhårt! Avgastempen ser bättre ut och den svarar direkt på gasen. Allt rullar även lättare nu, jämförde med kompisens likadana och den rullade inte alls lika lätt. Kan även meddela att vinyl på tunneln hindrar mycket is från att byggas upp, så det var inte bara snyggt utan även praktiskt!Känner mig riktigt nöjd med maskinen än så länge. ROOOLIGT!!