hejsan!
jag är ny här på forumet så jag hoppas att jag kan få lite hjälp av er
Detta är felet: jag har en gammal Arctic cat jag 3000lång från 81 och problemet är att den går lite dåligt när man gasar på för fullt,en polare sa att den 4-taktar som fan
jag har bytt tändstift, bytt variatorrem och satt i fräsch bensin och olja.
Va kan felet vara?
är det nån packning som har gott sönder?
sen har jag ett annat fel åxå: elsystemet verkar vara lite defekt-jag har bara hel-ljus på skotern men inte halv-ljus, jag har inte broms ljus heller!.
alla lampor är utbytta tidigare i sommar.
vad kan jag göra?
sen så har jag en till fråga: Går skotern bättre i blötsnö om man har plastskidor(heter det så?)
för Jaggen har en liten tendens att dyka ner i snön å gömma sig när det är blötsnö
jag är ny här på forumet så jag hoppas att jag kan få lite hjälp av er
Detta är felet: jag har en gammal Arctic cat jag 3000lång från 81 och problemet är att den går lite dåligt när man gasar på för fullt,en polare sa att den 4-taktar som fan
jag har bytt tändstift, bytt variatorrem och satt i fräsch bensin och olja.
Va kan felet vara?
är det nån packning som har gott sönder?
sen har jag ett annat fel åxå: elsystemet verkar vara lite defekt-jag har bara hel-ljus på skotern men inte halv-ljus, jag har inte broms ljus heller!.
alla lampor är utbytta tidigare i sommar.
vad kan jag göra?
sen så har jag en till fråga: Går skotern bättre i blötsnö om man har plastskidor(heter det så?)
för Jaggen har en liten tendens att dyka ner i snön å gömma sig när det är blötsnö