Projekt Arctic cat M7 -05 141"

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
49
Orsa
Va det mycke "tweekande" för att få på yamma skidorna på katten??
och hur gjorde du med fästet?
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Va det mycke "tweekande" för att få på yamma skidorna på katten??
och hur gjorde du med fästet?
Näe då, jag fick skära ner gummit lite som sitter mellan spindeln och skidan. sen är de lite distanser bara, sen så!! :)
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
49
Orsa
Funderar på att slänga på ett par på F7´an för skidorna original på den är horribla i denna snö =) sen vet jag ett par som ligger hos en bekant som man kan få billigt så jag ska kanske slå till =). men då vet man det va en enkel åtgärd =) tänkte mest på djupet men e det bara lite gummi som ska bort e det juh en enkel match =)
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Funderar på att slänga på ett par på F7´an för skidorna original på den är horribla i denna snö =) sen vet jag ett par som ligger hos en bekant som man kan få billigt så jag ska kanske slå till =)
Do it!! du blir inte besviken :)
 

snurre

Välkänd medlem
3 jun 2008
774
0
16
Lycksele
Är det inte lite otaktiskt att byta mitt i säsongen? :hmmmm2:
Tror du att du kommer hinna köra något i år med den?

Men, jag kan ju inte annat än att hålla med att det skall bli sjukt intressant att se vad du kan göra av phazern!
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Grym M7:a!

Hoppas på att Phazern blir MINST lika grym!:rock:
Phazern kommer bli grymmare!! ;)

Snurre: Allt handlar om taktik, anledningen till att jag bytte nu "mitt i säsongen" är för att jag vill lära mig känna maskinen innan en moddning till sommarn. :beer:
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Vi får gärna hålla oss till topic för ordningens skull och ta eventuellt phazer projekt via PM eller om det blir en helt ny projekt tråd?
 

snurre

Välkänd medlem
3 jun 2008
774
0
16
Lycksele
Det var inte alls en dum taktik metso. Lycka till och vi väntar med spänning på en ny projekttråd till hösten!
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Tillverkar du fortfarande fly screen rutor till m och f serien ? vad ska du ha för en svart med svart list isf ?