Projekt : YamaCat

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Jojo så är de ju ;) men man vill ju ändå ha lite finnish på de man gör själv. Funderar på att borra hål i höjaren så kanske den blir lite "snyggare".:bootyshake:
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Ja lite kanske men den fyller bättre funktion än den som sitter orginal på chassiet. Tack för tipset men tänkte då att de skulle vara lättare att få svar på frågan de ställde, men men ska tänka på de till nästa gång ;)
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Jag provkörde lite idag och de lilla ja kände kändes bra även när jag stod. Men som sagt så spånar jag på en lösning för att få den rakt upp.
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Jo just de. Skulle kunna ta nån närbild på de, men de är konstruerat i 8 millis rostfritt plattjärn som är svetsat av far men designat av mig ;) Så de är inget som går sönder i första taget :rolleyes:
 
R

Robin

Riktigt nice! Bara höjaren som jag gärna hade sett vinklades fram ett par cm.
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Jo de är klart, mycke snö ska de va, men de brukar vi ha här jag bor. Japp jag har som sagt fundera lite över de men till en början så vart de bara en prototyp, me vi får se kanske köper en höjare från affär om jag inte lyckas lösa "problemet".
 

Error^

Välkänd medlem
5 nov 2007
366
0
16
www.pixbox.se
riktigt lätt att fixa till höjjaren så du får den mer rakt upp, det är bara att du tar en bågfil och snedkapar framtill på styrhöjjaren ett visst antal grader.