Projekt : YamaCat

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Får man rätt pris har man råd o finansiera nästa projekt som troligtvis blir ännu grymmare ;)
Jajämen, de är de jag önskar :rolleyes: Ärligt talat så är jag faktiskt riktigt skeptisk till att sälja då jag är riktigt nöjd med den. Vart otroligt grym. Men de är nya projekt som hägrar ;)
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
alltså jag måste ju bara säga en grej, har ju kanske bara skrivit en gång i den här tråden tidigare men måste ju säga att ditt bygge är ju grymt! kommer kanske så här 100 år efteråt men va fan. Lagom avis på att du har en färdig trippel mountain ;)
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
alltså jag måste ju bara säga en grej, har ju kanske bara skrivit en gång i den här tråden tidigare men måste ju säga att ditt bygge är ju grymt! kommer kanske så här 100 år efteråt men va fan. Lagom avis på att du har en färdig trippel mountain ;)
Man tackar och bockar! Det värmer värkligen när man blir uppskattad :p
Jag ska ta och fixa lite bilder och filmer nåndag framöver så ska ni få mysa lite ni å ;)
 

Fejdan

Välkänd medlem
25 jul 2006
244
0
16
34
Vuollerim
kör hälldre Holtzman atacc kit till förgasarna, istället för dialjets det är mycke smidigare då bestyckar den om sig själv automatiskt..
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
49
Orsa
Skulle föredra D-A-J alla gånger över atacc, kul om den pajar uppe i fjällen.. ja då går du hem, att Dail-A-Jeten skulle paja då den är "mekanisk" är juh ganska minimal
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
nästa gång får du f*n ta å filma! Vill ju ha mod-trippel-film! :afraid:

och dina pipor, fixade du nått på dom innan du lacka dom? typ slipa grundligt eller? och tänkte om du vet om det finns några andra färger?
du får bara beröm av mig över ditt bygge :D grymt avis! ;)