-X2-Vad skulle vara annorlunda? Jag hoppas att dom inte ändrar ett skvatt till nästa år. För det här är den BÄSTA skotern som finns direkt ur lådan. Den beter sig som en värsting mod maskin redan som standard! Grymt nöjd! Sen att jag satte skinz gjorde en redan fantastisk maskin ännu bättre. Ska bli kul att se vad som händer när man får dit turbon, timbersled framvagnen och bygga bort nålarna i framdämparna..
Kan rekommendera den till alla. Kan säga att den fungerar bäst av alla nya maskiner jag köpt. Än så länge. Vill dock vänta till efter säsongen till jag ger fullständig redovisning. Exteriört skulle jag vilja se andra lyfthandtag både bak och fram. I alla fall inte hala. Jag tycker också att manöverpanelen vid tanklocket är lite malplacerad. Där har jag alltid mycket snö. Allt fungerar men, kräver att man stannar för att manövrera. Fotstegsförstärkare skall vara standard. Isrivarna har jag bytt till bättre. Tumvärmaren är lite svag.Nä precis, efter allt man läst verkar de vara en kanon-maskin. Tänkte mest att de brukar väl förbättra om något skulle visa sig vara undermåligt.. Lutar åt en pro rmk 800 -12
går då åka 2 på enkeldynan ocksåTror ni maskinen lämpar sig att åka 2 om man låter sig få en extradyna tillverkad? Vad jag vet finns det inte extradynor likt BRP's 1+1 men det finns sadelmakare som kan custom-tillverka efter önskemål.
Jag gillar Polarisväsandet på fullgas!La upp 2 små film snuttar när jag å brorsan leker lite i pudret.
okay, de är väldigt lustigt hur maskinerna kan bete sig så olika, även jag har vart och provkört polarens, om man jämför den med min, när min gick "bra" så kändes det ändå som 2 olika maskiner, han var otroligt mycket piggare, mkt mer lätt gasa osv, till och med gas reglaget känns tyngre på min.
Åter till problemet med att den dör när man lägger ner till höger, boggar din alltid när du lägge ner till höger? Jag uplever då att det mest händer när de är rikligt med snö, direkt när man rätar upp maskinen går den bra igen.
Är det någon annan här inne som har liknande problem?