men det beror endast på att poon drar 7/L milen :blink1:Tänk om dom kunde göra en trädkramare! En fördel med Poon är att man inte behöver tanka olja VARJE gång man fyller bensin...
Skotern får dra den olja den behöver enligt mig, verkar ju brinna upp bra eftersom det inte blir nån tokrök vid pumpande fullgasrepor på myren. Det blir det av en bekants pro rmk iaf (vet ej vilken olja han kör iof), men satan så underbar dom är att köra... känns så vansinnigt lätt jämfört med min.Tänk om dom kunde göra en trädkramare! En fördel med Poon är att man inte behöver tanka olja VARJE gång man fyller bensin...
Ehh, märker att mattematik inte är din starka sida, eller kanske förstår du inte att oljan blandas procentuellt med bensinen för att smörja de rörliga delarna i motorn, inte slidsen som annars hade varit rätt logiskt om olje/bränsle förbrukning inte går hand i hand.. Hehemen det beror endast på att poon drar 7/L milen :blink1:
Lät inge vidare det där, då är man ju ute i snön!Saturday, Feb. 23 at 8:00 PM CST = 20:00 på kvällen där CST.
Efter lite snabb googling så ligger Sverige -7 timmar från CST, vilket borde ge 13:00 på Lördag för oss.
Rätta mig om jag har fel.
Eller 3 på natten mot söndag då vi ligger före USA i tid.Lät inge vidare det där, då är man ju ute i snön!
Får kolla efter man kommit hem från månskensturen, kanske smygtitta i smartphonen så dom andra på turen inte har nått försprång i samtalsämnet
Led bromslampan/baklampan på min -13 är då inget att hurra över, blir snö där direkt och har hackat is där några gånger... En kompis till och med vägrar åka bakom i mörker eller i lite snörök då han påstår att jag blir helt osynlig efter en stund.alternativt led annars då, men det kanske kostar lite mer, drar ju fan mindre ström än vanliga lampor och ingen fördröjning på lyset heller, led slinga a´la audi typ skulle sitta som en smäck !