Som jag uppfattat det är skillnaden färgen och nyckeln, brukar komma finjusterad mappning också men den kan du ju trycka in i en 14 med (eller 13 för den delen).Vad är skillnaden mellan årets x 146'' och nya? Är det inge större skillnader så är det lika att skaffa en 14
Då blir det nog att kolla på en summit x/freeride -14Som jag uppfattat det är skillnaden färgen och nyckeln, brukar komma finjusterad mappning också men den kan du ju trycka in i en 14 med (eller 13 för den delen).
Vill man ha något nytt i mountain-segmentet är det T3 som gäller.
kolla kan du alltid göra men blir det inte lite klurigt att hitta en så här sent?Då blir det nog att kolla på en summit x/freeride -14
http://ski-doo.brpscandinavia.com/sv/skotrar/showroom.htmlnågon som vet vilka färger vi svenskar får? tänker i första hand på freeriden
går det inte ens att boka en svart/grön freeride blir jag ledsen ;(
Mm precis. i usa gick de tydligen.. någon som hade frågat på fb och ski doo hade svarat och stärkt upp att de gick o välja svart istället för magenta :/ surt också att dem får 4 års B to B garanti och inte vi<går det inte ens att boka en svart/grön freeride blir jag ledsen ;(
Du kan få köpa minVad är skillnaden mellan årets x 146'' och nya? Är det inge större skillnader så är det lika att skaffa en 14
Som jag förstod det, och att döma av de bilder jag sett, är att det går välja svarta detaljer istället för rosa/lila på Freeriden. Snorgrön är den hursomhelst.Mm precis. i usa gick de tydligen.. någon som hade frågat på fb och ski doo hade svarat och stärkt upp att de gick o välja svart istället för magenta :/ surt också att dem får 4 års B to B garanti och inte vi<
Edit: Mest troligen köper jag en -14 freeride istället
Tänkte till hösten först, när folk börjar byta in deras 14 mot 15kolla kan du alltid göra men blir det inte lite klurigt att hitta en så här sent?