utgår ifrån brpscandinavia.com vet inte om det är riktigt eller inte, time will tell =)
utgår ifrån brpscandinavia.com vet inte om det är riktigt eller inte, time will tell =)
jag menade att trean stod för 3 tum, vet inte varför folk har så svårt för starka färger, tycker personligen att gula t3an är snyggaste skotern alla kategorier 2015Varför skulle "T" i "T3" stå för tum? Tum på engelska är väl ändå inch. Och inte kammar heller - lugg. Men att dom menar 3 tums kammar kan man väl skarpt misstänka. Och givetvis kommer alla T3 med 3tumskammar...
Jag håller iaf med Magnus N, vem bryr sig om färgen? Ski-doo har ju för f#n alltid haft gula skotrar, och spelar det nån roll när man står högst upp, har längst kuk och 3 tums kammar!!!
Gult passar på en postbil , inte på skotrar....jag menade att trean stod för 3 tum, vet inte varför folk har så svårt för starka färger, tycker personligen att gula t3an är snyggaste skotern alla kategorier 2015
Gul är ju den klassiska Ski-Doo färgen ju!Gult passar på en postbil , inte på skotrar....
Det var inte snyggt förut heller......men dom gamla gula mxzrna syntes ju på långt hållGul är ju den klassiska Ski-Doo färgen ju!
Sent from my GT-I9305 4G via Tapatalk
Jag skulle g i v e t v i s omgående boka en ny Rave imorn om den komme i rosa med kaniner!Så ni som resonerar att färgen spelar ingen roll, ifall det skulle finnas en i skrikande rosa färg med små gulliga kaniner på, ni skulle ändå inte bry er?
Leafo kan jag förstå då han ändå ska sätta på ett dekalkitt, men ni andra?
Du är i fel tråd och yrar... Vingla tillbaks till märkes********tråden.Det var inte snyggt förut heller......men dom gamla gula mxzrna syntes ju på långt håll
som gula pinnflöten då man kom för att dra lös dom med 5-9:an så det kanske är någon
form av säkerhetstänkande bakom , ungefär som varselkläder ??
Var har jag skrivit att "T" i T3 står för tum? Jag skrev att "3" I T3 står förmodligen för att kammarna på mattan är 3tum/inch.Varför skulle "T" i "T3" stå för tum? Tum på engelska är väl ändå inch. Och inte kammar heller - lugg. Men att dom menar 3 tums kammar kan man väl skarpt misstänka. Och givetvis kommer alla T3 med 3tumskammar...
Jag håller iaf med Magnus N, vem bryr sig om färgen? Ski-doo har ju för f#n alltid haft gula skotrar, och spelar det nån roll när man står högst upp, har längst kuk och 3 tums kammar!!!
Tror inte det jag heller , men ingen kan väl påstå att den gamla korta mxz gick specielltRätt övertygad om att du inte kommer behöva hjälpa lös nån 163/174 t3 nästa vinter.
men inte är det väl konstigt att man kör fast om man kör utanför leden med en led maskin? ganska naturligtTror inte det jag heller , men ingen kan väl påstå att den gamla korta mxz gick speciellt
bra utanför leden.
Svågern köpte en ny och gul 1996 och den fick vi gräva loss många gånger , därav
det där om pinnflöten.......
Hur tänkte dom där?ingen främre kylare och kortare kylare i tunneln, isrivare m.m.
"New lightweight cooling system with equal or better cooling capacity. The tunnel cooler starts at about the back of the seat and runs to the rear bumper. There is more room for snow evacuation with the 3" track but the cooler is still big as it runs in the longer part of the tunnel."Hur tänkte dom där?
Det gäller iofs inte bara Ski-Doo men jag gillar inte iden med mindre kylare...
BDX-gult!Det var inte snyggt förut heller......men dom gamla gula mxzrna syntes ju på långt håll
som gula pinnflöten då man kom för att dra lös dom med 5-9:an så det kanske är någon
form av säkerhetstänkande bakom , ungefär som varselkläder ??
Branding är viktigt, även att loggan är korrekt på alla sätt både i form och färg.BDX-gult!