ja en liten ingjuten luftkanal så hade problemet varit bortaTänk om dom kunde fixa tanken så man slipper trycka ned den i bak varje gång man ska tanka när det nästan är tomt.
ja en liten ingjuten luftkanal så hade problemet varit bortaTänk om dom kunde fixa tanken så man slipper trycka ned den i bak varje gång man ska tanka när det nästan är tomt.
Förmodligen ska dom släppa värsting modellen detta år bara för att döda motståndet nu när polaris tagit fram en vinnande chassi. Så vem mer än mig ska beställa en ny Ski Doo Kraken?Bara 9 dagar kvar och inte ens en liten suddig spionbild.
Något är skumt, det brukar alltid komma en liten hint i förväg?
polaris vinnande chassi ??? Född med ski-doo blod dör med ski-doo blodFörmodligen ska dom släppa värsting modellen detta år bara för att döda motståndet nu när polaris tagit fram en vinnande chassi. Så vem mer än mig ska beställa en ny Ski Doo Kraken?
Skickat från min Commodore 64
Jag tror man blir lite lurad eftersom lampan sitter längre fram som det ser ut.En ny sittskoter?
enligt mig är alla skotrar gjorda för att sitta på? eller du kanske inte har något arsel som du kan sitta på? :ciao:En ny sittskoter?
Ja det verkar som dom inte släpper personbilstyrstång. Men det är bra så slipper man fundera på franskt ursprung.En ny sittskoter?