var ut idag igen jag och widell på lite grillning och skoteråkning, nice som attan
första vindskyddet vi var till, fanns dock ingen ved där och vi hade ingen yxa med oss, så fick åka till andra tjärnen ca 1km bort istället igen, var fan bra med snö endå där uppe där vi var .. hahaha fan va stilig mössa widell har haha
var lite spännande att komma ner här, var en liten bergsvägg med ca 80-90 graders lutning så jag hoppade av skotern och lät den rulla ner själv haha
här var vi framme vid det andra vindskyddet.. widell håller på att fixa elden medans jag springer runt och fotar haha
och när vi varit där ett tag så kom farsan på besök på sin veteranare, en SM 340!! hahaha
och denna bild gillar jag skarpt!! vi åkte kraftledningen ner från berget och då stannade jag och knäppte ett kort på min skoter utöver byn där jag bor.. tyvärr så märkte inte widell att jag stannade för att fota så han åkte vidare så därför fick min skoter stå själv på den här bilden, men jag gillar den endå, vad tycks om bilden? =)
ja det var väll dagens aktiviteter!
edit: vafan, det fick ju bara att använda 5st bilder i ett inlägg så jag fick ta bort 4 bilder
EDIT2: förminskade bilderna lite... var så jobbigt i en sån här tråd när dom var så stor