Skoterbilder

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
var ut idag igen jag och widell på lite grillning och skoteråkning, nice som attan

första vindskyddet vi var till, fanns dock ingen ved där och vi hade ingen yxa med oss, så fick åka till andra tjärnen ca 1km bort istället igen, var fan bra med snö endå där uppe där vi var .. hahaha fan va stilig mössa widell har haha


var lite spännande att komma ner här, var en liten bergsvägg med ca 80-90 graders lutning så jag hoppade av skotern och lät den rulla ner själv haha


här var vi framme vid det andra vindskyddet.. widell håller på att fixa elden medans jag springer runt och fotar haha


och när vi varit där ett tag så kom farsan på besök på sin veteranare, en SM 340!! hahaha


och denna bild gillar jag skarpt!! vi åkte kraftledningen ner från berget och då stannade jag och knäppte ett kort på min skoter utöver byn där jag bor.. tyvärr så märkte inte widell att jag stannade för att fota så han åkte vidare så därför fick min skoter stå själv på den här bilden, men jag gillar den endå, vad tycks om bilden? =)



ja det var väll dagens aktiviteter!


edit: vafan, det fick ju bara att använda 5st bilder i ett inlägg så jag fick ta bort 4 bilder

EDIT2: förminskade bilderna lite... var så jobbigt i en sån här tråd när dom var så stor
 
Last edited:

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
Riktigt fin vy på sista bilden polaris_glenne.. kunde dock vart lite bättre kvalite på kortet ;). Blir så avis bara jag ser snö.
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
hehe joo... mjoo tyvärr så kunde det ju de


nåra bilder till då

gillar skarpt att det är kortad dyna.. ser så tufft ut enligt mig.. även detta vid det första vindskyddet


mmmm köööörv... gött!


lite blött på tjärnen.. men 38an skottade på bra i vatten/slasket endå.. visst, det kanske inte var så mkt vatten/slask men men :)



det var väll dom viktigaste bilderna från idag... inga action bilder men endå skoterbilder.. lär väll bli nåra fler bilder i veckan eller till helgen, msåte ju ta och fixa några action bilder också ju :D
 
Last edited:

Tegelby_

Välkänd medlem
22 dec 2007
332
0
16
Matfors
Här är då min vildkisse

förarmiljön då

Det är gröna kompositskidor på nu, och snart kommer styrhöjare och lite tjofs

kan ju slänga in en till bild å - på projektet...
 

tom_20

Välkänd medlem
17 aug 2007
336
0
16
Nyköping
Härliga bilder!! Tror jag flyttar upp till norrland snart alltså. Såg en guldviva i rabbaten som blommade idag :S:S Gaah vill åka skoter!!
 
W

w3stman



En polare drog en fin fastkörning med RMK:n
Det hela slutade med att vi fick rulla ner den 2 och ett halvt varv :cool: