Skoterbilder

wrenman

Aktiv medlem
5 dec 2006
52
0
1
Umeå
Min nyinköpta zr 600 efi. Sitter en 4tums styrhöjare på nu har bara inte orka ta nogra fresha bilder!
 

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
Min sekundärvariator är inte som den ska, har grymma problem med att få skotern att gå som den ska... Jaja, här är bilder från en testkörning i helgen, i nuläget ligger sek-variatorn i delar i förrådet mitt.







Ont om batterier till kameran hindrade från att ta någe mer, tyvärr.
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
skotertur 07-02-08... är mer snö än det ser ut... är hårt under och typ 1dm lös snö på det, men den var det inte så förbaskat mkt snö på det där stället heller... nice bilder enligt mig





 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
och där vart det stopp... tur den hängde sig på fotstegen så den inte grävde ner sig till backen för då hade det blivit jobbigt för när jag hoppade av skotern så hade jag snö upp till midjan :O :D



jaa tyvärr inga action bilder idag heller, men jag hoppas dom är trevliga att kolla på endå, för dom jobbade idag i det där grustaget där vi tänkte leka lite, så då tog vi några still bilder istället :)
 

jorpe

Välkänd medlem
21 jul 2007
658
0
16
gällivare
var ut en sväng med skotern idag.. går inte alls så dåligt men är som och köra en spark/cykel. :p lite vinglig hehe.
 

MrT

Välkänd medlem
14 dec 2005
138
0
6
Uppsala
Helgen vecka 6 i Svartnäs!
Höken stortrivs




Till och med 80 hk räcker ibland!



Xp´n kan också!
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
var ut en sväng idag igen jag och widell1111... men dom här bilderna lägger jag väll bara in för att ni ska få se hur den vart när jag höjde skotern bak :)




men det är så ***** dåligt före, det har töat så det är en jäääävligt hård skare så man kör på skaren så slides`n blir het osv :(
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
sant, men inte så lätt att burka så den får kylning om underlaget är stenhårt heller :p.. på vissa ställen var det mjuk och vissa stenhårt.. dock på hyggen så var det MKT och mjuk snö, så där var det hyffsat myyyys :D
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
haha det tog lite stopp för polaren med sin wildcat 700 idag :D

lite lätt vattenkörning med wildkissen


vart ju inte många bilder idag men kanske ska tillägga att vi fick bära en hel del skoter idag iaf :rolleyes:
 
Last edited: