Inte några monster-action-bilder som vissa lyckas med. Men det är några från dagen iallafall=)
Jasså, det är din skoter som står här.Premiärturen med nya skotern, synd att det ska vara så kallt bara!
Så jävla grymma bilder!!Bilder från idag:
Ja de hade varit skönt !!!Det vore snällt om ni inte citerade bilder, speciellt inte inlägg med 5 bilder i.
Det räcker att ni citerar texten.
Aa, såg att det blev lite mycket nu Men jag tog bort dem iafDet vore snällt om ni inte citerade bilder, speciellt inte inlägg med 5 bilder i.
Det räcker att ni citerar texten.
Mig bytte dom blöja på en finlandia för ca 22-23år sen då min skoterdebut skred till verket och nog har det rullats och donats mer än ett litet skidres sen dess. Skulle tippa klasskompisarna är ganska avis på ditt/dina barn efter julovet/helgen.Packa ihop moralsnacket du å ta de vidare på familjeliv
Enda jag har att säga det är bror som har rätt utrustning på sig och detta är efter en kraftlina där det skar sig vid en lätt backe och valde då släppa då det var mer än 1 1/5m mjuk nysnö för oss att landa i !
Spårade ur med några inlägg för nån vecka sen.Fattar inte ? Vad menas
Men tare PIANO. jag bara frågade? jag sa inte att det var nått fel med de! Såg säkert bara värre ut än vad de va! Hel*****e va hets!Packa ihop moralsnacket du å ta de vidare på familjeliv
Enda jag har att säga det är bror som har rätt utrustning på sig och detta är efter en kraftlina där det skar sig vid en lätt backe och valde då släppa då det var mer än 1 1/5m mjuk nysnö för oss att landa i !