Skoterbilder

fredrick

Välkänd medlem
12 okt 2005
474
0
16
Avesta
Långt upp i lappmarkerna, helt underbart! Vet bara att han heter Anders? och jobbar på sveriges radio i Kiruna som tog bilden på mig men hoppas han tycker det är ok att jag slänger upp den här.

 

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Långt upp i lappmarkerna, helt underbart! Vet bara att han heter Anders? och jobbar på sveriges radio i Kiruna som tog bilden på mig men hoppas han tycker det är ok att jag slänger upp den här.

Fy f*n vilken läcker bild.
*Tummen upp*
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Nåra bilder från min å rave800ftw´s tur den 22 Nov.

Stannat en stund på en myr

Kort å godis paus

Jag påväg upp för slalombacken. Första halvan av backen. (brantare än de ser ut)

Jag igen. Andra halvan av backen.
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Lägger in en bild på kompisens "bygge" till i år. Det är ursprungligen en Blizzard 5500 som han totalt slaktat :mad: Kapat bukplåten här och var som ni ser. Jag har påpekat att han kommer få pudersnö här och var så variatorerna lär väl slira och förgasaren lär dra in en del. Men lätt är den. Motorn som sitter där är från en Everest 340.

 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Tog några bilder på polarens skoter nu idag när vi var ut, tyvärr så har jag inte hunnit med att köpt nån skoter än så jag fick åka med polaren, men till helgen blire skoter för mig med :)



Börjar bli bra med snö endå nu :D
 

xorex

Välkänd medlem
20 nov 2008
514
0
16
Timrå
Tjena! har ganska bra med snö här uppe! (kankse inte syns så bra på bilden) 3500 hänger otroligt nog med farsans v-max :p

 
Last edited: