Skoterbilder

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
JAAAA!

Så ska det se ut när man är ute!!!

Meterdjup snö, fast helst i skogen, med lite berg runt..

Då trivs jag.
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Många trevliga fastkörningar den där perioden. Diken bakom och snö i brösthöjd. Bilderna är tagna på en sjö, så ni kan tänka er djupet på myrarna.
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
ja man tog sig ju inte många meter förns mätaren visade tomt under dom dagar det var fin snö i strömsund inte :)
Hehe, nepp :p full plugg konstant och bara satsa på domdumaste ställena man hittade :p Hade grymt kul i ett krondike i strand :) sen myren/sjön på vägen mot soråbränna resulterade i bra många timmars lek :p

Va även upp till stakafjället en dag å körde :) grymt mäktigt när man kör runt hela varvet och kommer ner i dalgången mellan dom båda helt stupraka berghällarna :D
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
ja man tog sig ju inte många meter förns mätaren visade tomt under dom dagar det var fin snö i strömsund inte :)
Exakt, en drömdag har man kört i 10 timmar, och kommit 3½ mil.

Å då har man inte snålkört en sekund.:cool:

Mera bök å stök åt folket. :rock:
 

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Det var medans 440 motorn satt i och var helt åt helvete på bestyckningen.
Ibland när man tog om gasen så ville den bara bluddra som fan så man fick pumpa upp den.

Men jag tänkte ge den en chans, men den började bluddra 2 meter innan kanten så jag gled ut i vattnet och parkerade fint :D
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Du hade iaf tur att det inte var ett djupt ställe du försökte på, ser ut som att det går att gå ut dit med ett par rediga stövlar :)
 

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Du hade iaf tur att det inte var ett djupt ställe du försökte på, ser ut som att det går att gå ut dit med ett par rediga stövlar :)
Jo. Det gick upp till Primärvariatorn. Så det var perfekt höjd för att det skulle läcka in i stövlarna jag hade på mig :)