Skoterbilder

Graesvik

Välkänd medlem
2 apr 2009
524
6
18
Boden
Håller med Stins.. Jag vill oxå få till nå såna bilder.. Tyvrr så åker man ensam för mkt å när man väl åker med nån så vill dom aldrig ta nå bilder..

åker du mycke ensam ? det måste väl vara bland det tråkigaste som finns? och precis som du säger, när man är flera så är det ingen som vill ta kort. Det brukar alltid sluta med att jag tar kort för annars skulle jag inte ha några bilder alls på våra resor :)
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Håller med Stins.. Jag vill oxå få till nå såna bilder.. Tyvrr så åker man ensam för mkt å när man väl åker med nån så vill dom aldrig ta nå bilder..
Samma här. Av 220mil i vintras så körde jag ca 150-170mil ensam. Därför man har så många bilder bara skotern istället för action bilder. När man väl är flera så är det inte att dom inte tar bilder för att dom vill köra utan för att dom inte IDS. Förutom en som gärna tar bilder, men då har man ingen vidare kamera heller.
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Ni såg snödjupet på sjön på de tidigare bilderna. Då kan ni tänka er hur det blir vid påsk när temperaturen på dagen var tio plusgrader.




 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Är rädd att min kolv sa upp sig den där dan faktiskt. Men nog går det mata på alltid :D

Och det är ju trots allt en Prowler 440 med 61hk, få inte för er nåt annat :aetsch:
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
åker du mycke ensam ? det måste väl vara bland det tråkigaste som finns? och precis som du säger, när man är flera så är det ingen som vill ta kort. Det brukar alltid sluta med att jag tar kort för annars skulle jag inte ha några bilder alls på våra resor :)
Jo, kör för de mesta ensam.. 9/10 ggr får man fara ut själv. Därav har jag ganska mkt mil på led oxå då man inte gärna vill ge sig ut i de alra djupaste när man e ensam å kommer få gräva själv när man väl sitter där. Å presis som Stins1! skrev så när man väl åker med nåra så tar dom inga kort för att dom inte ids.. Dom kan sitta på skotern å snacka hur länge som helst men inte fan kan dom ta nåra bilder.. :mad:
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
''Yes this is me, yes that is the parking lot, no I don't know how I managed to do that.:p'' -Skrev han till den här bilden :)


Bild från widowmaker hill :p


Hård kväll/natt? :p


Nya boggi konstruktion ;)


Dude, where's my sled??:confused: