Blir de nytt dårå, eller tänker du sluta?Nu åker pärlan upp på kärran och till ett nytt hem.
http://i47.tinypic.com/x5sfh4.jpg
Byter iaf ti KTM 660 nu, sen får man si efter sommarn om man vill ha igenBlir de nytt dårå, eller tänker du sluta?
2-taktsturbo!
Ser ut som ett Aerochargersystem? Trevligt !
Nå första turen kom han drygt 2½mil sen skar den på pto, då trodde vi det berodde på att den laddade ca 7½psi och ska vara drygt 5psi på 98oktan. Men fanns lite små aningar att det var nå bränsle problem då den hade bränt kolven.Ser ut som ett Aerochargersystem? Trevligt !
Hur fungerar det? Hur mycket har ni hunnit testa?
Tråkigt med haveri! Konstigt att det båda gångerna varit på PTO. Hur ser andra kolven ut? Den har inte spikat? Spridarproblem?Nå första turen kom han drygt 2½mil sen skar den på pto, då trodde vi det berodde på att den laddade ca 7½psi och ska vara drygt 5psi på 98oktan. Men fanns lite små aningar att det var nå bränsle problem då den hade bränt kolven.
Slängde i nya wössner kolvar laborerade ihop en mjukare fjäder till wg provkörde och då verkade laddtrycket ligga rätt och allt verkade frid och fröjd.
Afr visade att den gick lite fett på fulla spjäll körde ca 12mil.
For och körde i lördags allt verkade lira bra körde drygt 3-4mil sen skar den på pto igen ej hård körning då heller. Nya kolvar kommer imorgon och ev nya spridare och lite annat sen är det bara prova mera
Ska visst finnas minst 7st till likadana system här i sverige och ingen av dom har haft dom här problemen.