Skoterevent Storåbränna 2010

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
I år ska jag ta dit monstret mitt. :eek:

Tycker nästan de skulle haft en viss show-parkering för moddade fordon :becky:
 

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
972
0
16
31
Arjeplog
Hade varit kul att dra med sig pärlan ner och visa upp (om nu någon skulle ha intresse att kika på den :rolleyes:) men det är liiite för långt från Arjeplog för att man ska orka!
 

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
972
0
16
31
Arjeplog
Oavsett planering så tvivlar jag dessutom på att någon skulle orka dra med sig den ner :) Det är nackdelen med att inte riktigt ha körkortsåldern inne... Men jag lär iaf ta med mig kropp och själ ;) Kanske skulle vi anordna en liten träff där? Lunch och inbördes beundran eller dylikt? Något som låter intressant för övriga från forumet..?
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Eftersom jag med allra största sannolikhet komemr vara där så skulle det såklart vara skitkul att hitta på nåt sånt :)

Sen är det som det är med körkort.. Sooon :mad2:
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Lätt.


Fast det är ju om Polarisen funkar..
Hoppas på en hel del bättre väder i år också, men snömängden från ifjol kör vi gärna i repris.
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
vill påminna alla om att kontanter i mängder behövs då ja gjorde tabben och inte hade med mig kontanter i mängder sist.
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Med lite real cash kommer man långt :biggrin1:

Bara hoppas på vädret bara. Chansen att det blir bättre än ifjol är rätt hög iallafall.
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
ja vi är ju totalt 12 st ungdomar som ska dit och må gott. :) tidsplan, ottosson tyckte vi skulle fara te halv nie typ eller någe så man va framme i tid, (gissar ju på att vi håller relativt lagomt tempo med tanke på antalet skotrar och kafferaster)