Skoterevent Storåbränna 2010

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
har ingen aning.... men ja vet inte om vi må upp te stugerna och lämna av grejerna först.. men du kör ju bil så du kan ju ta det lugnt du :D
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Gäller nog att man säger 8 ändå. Vi vet hur det brukar vara..
Stormöte på OK på morgonen med påfyllning av soppa och körv i magan..

Ska serva Mr. Huggtand så han håller några mil också..
 

->summit<-

Medlem
18 jan 2010
28
0
1
strömsund
håller med anton. 8 låter bra tycker ja, vafan, man orkar ju kliva upp innan 8 alla skoldagar så varför inte när man ska ut o köra skoter?:p
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
ja kliv upp vilket som ja, men finns ju andra morgontrötta människor men det är ju inte svårare än att vi säger vilken tid vi far och har dom inte komme får dem köra ikapp oss? :) men OK på morgon lät bra, tankar dock nån dag innan så man spar tid.
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Ska försöka få min att kugga lite mindre. Hade varit extremt lockande att fråga lite snällt om man får låna x-trim.. men då får ju ingen beskåda monstret på storåns skoterparkering :O
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
troru inte att du blir less på att köra fläktis dit då? :) nej ja tycker du ska ta den, du kanske får lite fina blickar från folk som gärna tittar :) KL 8 at OK ?
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Åtta at OK blir nog finemang. Jo, jag lever nog hellre med smattret än att köra fläktis.

Håller tummarna för att det finns en M8 HCR att köra på plats.. ojojoj!
Sen måste jag hitta på nån kul mat att ta med. Korv eller korv.. hmm...
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
yes! jooo jag överlever nog jag å...

ska nog kika mest jag, kanske ta lite smygkort :whistle:
tänkt på det aslänge och jag tror att jag ska lyxa till det med typ rostbiff och potatissallad till middan.. eventuellt annan mat om färdig matlåda tas med. sen blire väl korv te om vi hinner nå mysigt ställe å grilla på på kvällen eller på söndan och KAFFE, åker inte utan kaffe i termos.
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Måste hitta på nåt sätt att packa på min extremt stora tunnelförlängning. Vill inte ha allt för mycket skit på ryggen så man knappt kan röra sig och det är trots allt en del gosaker och sovsäck som ska med.

Kamera skall med.
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
jooo packa så att det blir någorlunda bekvämt åtminstone! själv slänger ja på sovsäcken bak på skotern sen har ja mat och resterande skit i ryggan. eventuellt att termos och annat som kan få plats i packutrymme i dynan får vara där.

min också, vi får lov att dokumentera tycker jag!