Mer berätta mer!
Det här hade kunnat blivit pinsamt om någon hade kommit, och dom jag berättat det för har skrattat en del.
Jag åker efter en led och piskar den i lagomt tempo och är några mil hemifrån och då plötsligt känner att jag blir lite skitnödig, känner efter och tänker det där kan jag hålla till jag kommer hem. Efter ett tag så skär det till i magen och jag känner nu är det fara o färde, nu är det brottom står på bromsen och slår av skotern en bra bit innan den stannat. Jag börjar att klä av mig, kläderna flyger runt om kring mig får ner byxorna.
en sekund senare och jag hade gjort i brallorna.
Drar undan dom och hukar mig just på ledkanten precis innan det kommer värsta högtryckssprutet alla spratterlvatten och ett lung infinner sig. Efter ett par sekunder så kommer paniken "TÄNK OM DET KOMMER NÅGON" vilket jag hinner tänka ett dussin gånger, självklart så hade jag ju inget papper och jag börjar frenetiskt att tvätta min röv med snö. När tvättandet var klart så drog jag upp brallorna och startade skotern och åkte ett par hundra meter för att undkomma den väldigt fina bruna fläcken i snön som jag delvis hann dölja med lite snösparkande. jag klär då på mig rätt fort och glider vidare då kunde jag andas ut.. ha ha....
Jag har efter den händelsen alltid papper med mig...