Tänkte kolla om det finns folk runt Krokom och Östersund med omnejd som är intresserade av att hänga med på en skoterträff i Februari/Mars nångång, för att träffas, surra skit och allra mest åka skoter ilag.
Idéen är att vi träffas och utgår på skoter från OKQ8 i Krokom där det finns gott om parkerings möjligheter.
Mitt tips på mål är Lakavattnet, tar inte så lång tid från Krokom och det finns gott om snö där. Tankningsmöjligheter i Laxsjö. Men har ni andra tips på tur så är det välkommet.
Med på träffen kommer jag, och Engström (Freddan, snowmobile crew) vara.
Det finns såklart små detaljer att fundera kring t.ex. om vi käkar nånstans på vägen eller om man tar med sej själv och vi käkar på stående fot osv.
Alla tips är välkommna så försöker vi sy ihop nånting när tiden är kommen.
Idéen är att vi träffas och utgår på skoter från OKQ8 i Krokom där det finns gott om parkerings möjligheter.
Mitt tips på mål är Lakavattnet, tar inte så lång tid från Krokom och det finns gott om snö där. Tankningsmöjligheter i Laxsjö. Men har ni andra tips på tur så är det välkommet.
Med på träffen kommer jag, och Engström (Freddan, snowmobile crew) vara.
Det finns såklart små detaljer att fundera kring t.ex. om vi käkar nånstans på vägen eller om man tar med sej själv och vi käkar på stående fot osv.
Alla tips är välkommna så försöker vi sy ihop nånting när tiden är kommen.