Slednecks 10

rotax 4-life

Välkänd medlem
10 jan 2006
374
0
16
Vad säger ni som sett Slednecks 10? tycker själv att den inte alls var nå speciell. Det är ju riktigt duktiga åkare med, men jag gillar ändå inte filmen. Tycker det var dålig och opassande musik i väldigt många klipp också.

Ger den 4/10
 

Jansson_

Välkänd medlem
11 jul 2007
110
0
6
Sörmjöle :)
filmen är som 9,an inte så underhållande som dom tidigare så man bli lite uttråkad och som trådskaparen säger opassande musik på många klipp
 

FOX rider

Välkänd medlem
10 okt 2006
1.426
9
38
46
Ludvika
Har beställt den, hoppades att den skulle vara mer som Compound filmen som kom förra året. Blir jag besviken nu eller?
Compound var helt klart förra årets bästa film enligt min mening.
 

REVare

Välkänd medlem
24 sept 2007
374
0
16
Tycker den var dålig, blev besviken efter att ha sett den. Lite puder åkning och lite hopp på ramp, ännu mindre free ride hopp och ingen bergklättring.

Det enda jag tyckte va bra var lavinbilderna i början, tycker dom var rätt dramatiska. Bra att visa att det finns vissa risker oxå och att man förbereder sig med att spränga laviner före åkning. Det är ju nåt som man inte gör själv när man åker i fjällen direkt även om det finns lavinfara där oxå.
 

henke_

Välkänd medlem
8 jan 2006
102
0
6
skogen
Har beställt den, hoppades att den skulle vara mer som Compound filmen som kom förra året. Blir jag besviken nu eller?
Compound var helt klart förra årets bästa film enligt min mening.
beställt den? finns annars att tanka på piratebay =)
 

rotax 4-life

Välkänd medlem
10 jan 2006
374
0
16
Har beställt den, hoppades att den skulle vara mer som Compound filmen som kom förra året. Blir jag besviken nu eller?
Compound var helt klart förra årets bästa film enligt min mening.
Compound filmen är min favorit film, lätt skönaste skoterfilmen som finns. Slednecks 10 tycker jag fan inte ens är i närheten av den. Sjukt mycket skönare och mer passande musik i den också.
 
4

426H

Tycker slednecks 10 är den bästa slednecksfilmen på flera år. Mycket bättre än 9:an tex som var rätt ojämn med en del sega avsnitt. Musiken var väl iofs sådär...
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Jag tycker Slednecks 10 var riktigt bra ändå. Mycke bättre än 9:an iaf.
De kunde helt klart ha vare bättre musik. Trailern är ju enormt bra med bra musik.
Nån som sett den sjuka krashen, sista sekunderna i filmen? Helt sjukt, vad håller han på med?!

Den får då minst 7/10 :)
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Har åxå funderat på de men såg då verkligen inte ut som de, får ta å titta igenom de en gång till :rolleyes:
 

Marcs

Välkänd medlem
23 dec 2006
1.344
0
36
33
Jo, för "den" som körde tog ju ingen fart alls, tror ingen av dom skulle vara så dum! ;)
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Vad är de för skillnad mellan Compound filmerna å riktiga Slednecks filmerna?
Är de nå typ bakomkulisserna eller?
 

wrenman

Aktiv medlem
5 dec 2006
52
0
1
Umeå
Har inte sätt någon av Slednecks skoter filmerna, är dom bra? Vart kan jag ladda ner dom via torrent?
 

jorpe

Välkänd medlem
21 jul 2007
658
0
16
gällivare
jupp, finns o ladda ner via torrent och dc++.

har sett alla slednecks o är lika missnöjd varje gång. :( visst fränt o se, kanske dom första 10 minuterna sen blir jag spy less.
men tacka vet jag Moutain Mod Mania !! :)
 

wrenman

Aktiv medlem
5 dec 2006
52
0
1
Umeå
jupp, finns o ladda ner via torrent och dc++.

har sett alla slednecks o är lika missnöjd varje gång. :( visst fränt o se, kanske dom första 10 minuterna sen blir jag spy less.
men tacka vet jag Moutain Mod Mania !! :)
Ja men vart ifrån kan jag ladda ner?