Nog går det att köra på sjöarna, lite vatten ovanpå isen bara
Är man rädd att bli blöt om knäna så, har bott och kört skoter i området så nog vet jag vart man kan och inte kan köra.Det är det dummaste man kan göra, man kör inte på en is som man inte är säker på om den håll..
Inte konstigt folk mister livet när dom kör skoter på dom svaga isarna
Härliigt härliigt! Ta nå bilder eller kanske ni filmar en snutt till och med? Skulle vara skojj att få se nå bilder iaf sen !Nu har vi lastat, avgång 07.00 från byn.. hoppas på bra före imorgon..
där lyckades man.......en av många fastkörningar.inte bara jag dock..Helt klart värt att fara upp.. Bra me snö var de..
Hade inte tid å fota så mycke, ville ju köra..
Jag hänger gärna med om det finns plats!Rapport tack , så kanske man drar upp själv nästa helg
Finns det intresse så man blir ett gäng så kan jag eventuellt komma en sväng till helgen. Startar från Kalix men kan plocka på vägen, typ Luleå et 340t/rNågon från fyrkanten som ska uppöver Kronogård, kåbdalis i helgen`?
Jag hänger gärna med om det finns plats!
Har du bil/Körkort?Finns det intresse så man blir ett gäng så kan jag eventuellt komma en sväng till helgen. Startar från Kalix men kan plocka på vägen, typ Luleå et 340t/r
Yepp både bil och körkort. Har du släp som tar två skotrar ?Har du bil/Körkort?
Har ev några polare som ska upp till helgen, men jag är utanför, du och jag skulle ju kunna åka upp om intresse finns..!