+ att en f6a stod fastkörd överallt
haha, rivalitet+ att en XP 800 *trumvirvel * körde sönder en rem Hör väll till vanligheterna
Kan också bjuda på nån bild från samma tur som jockegubben:
*Bild*1
*Bild*2
*Bild*3
En av typ 10 fastkörningar
+ att en f6a stod fastkörd överallt
haha, rivalitet+ att en XP 800 *trumvirvel * körde sönder en rem Hör väll till vanligheterna
Kan också bjuda på nån bild från samma tur som jockegubben:
*Bild*1
*Bild*2
*Bild*3
En av typ 10 fastkörningar
:biggrin1:Krökt chassie , är det Janne N som får gråa hår till veckan:boom:Gick sådär idag.. krökt chassie på x-trim -10
Oja att jag gjorde+ att en f6a stod fastkörd överallt
Jag hänger med, det vet du!?Oja att jag gjorde
Men var första turen för iår Gick ju mycket bättre i slutet av dan
Vi får se nästa tur om man kommer med nå mer ifall de blir lika mycket
Därför att det är en mycket roligare väg att köra + att det är mycket finare landskap, sen därför att man kör förbi metropolen Hollsvattnet/där jag borVarför köra via Avan då det går fortare & är bättre väg att köra Luleå - Antnäs - Älvsbyn - Kåbdalis - Kronogård ?
är dem fina vildmarks stugorna i krongård?
är det mkt snutar där uppe så här års?
jamen så trevligt :wof: får se om det blir nu i helgen om det nu inte blir så jävla kallt . är så less å vänta nu vill köra !! hahaJa, de är inget fel på stugorna, nu föratt de e jäkla länge sen jag bodde i nån där uppe.. Finns ju stugor efter leden ovanför krono oxå, som har sängar, så går att sova dära gratis om man nu vill..
Snutar ? har aldrig sett en polis i kronogråd.. :hmmmm:
jamen så trevligt :wof: får se om det blir nu i helgen om det nu inte blir så jävla kallt . är så less å vänta nu vill köra !! haha
Näe fan på de där stället köps inga skotrar..:biggrin1:Krökt chassie , är det Janne N som får gråa hår till veckan:boom:
:bigsmile:Näe fan på de där stället köps inga skotrar..
Nja, han hoppas bara öven en bäck och landa på en stock på andra sidan..:bigsmile:
OT men av intresse då det strax finns en smalbandad Xtrim i kollektivet, krökt chassie pga naturens påverkan eller för svagt chassie, någon bild?
Körde en sväng igår, gick ganska bra, hittade några grytor där det måste varit en meter snö. Går ganska bra att köra med tanke på tiden på året.
På tal om poliser i Krono, Vaknade en morgon av att en polishelikopter och några polisbilar var på plats, en fyllskalle hade kört in i ett träd och knallat baki hörnet.
Jo, far man uppåt RFN är de mer snö än i själva kronogård.. I helgen gjorde vi misstaget och for ut mot 45an, var betydligt mindre snö dära..
Jo, vi var uppe dan efter och körde vi oxå, så då var de poliser dära, men annars så ser man inte polisen så ofta där uppe..
Varför så rädd för polisen?usch för poliser å dem som säger annat är knäpp..
i helgen blir vi typ 10st som far upp :eyebrows:
Dom har ju lovat lite halvdåligt väder där uppe.. snö (dock inga mängder) och en 10-15 grader..
Kylan är ju inte så farlig, men de är som fan å köra när de snöar..
jo iof... Hoppas ni får bra väder å fint före iaf :ciao:man är ju varm hela tiden då man kör=)
blev bara 3st dem andra banga.-.. skotern full tankad å lastad bara vänta tills imorrn=)
jo det blir nog bra är det dåligt väder å före tar man en stuga å dricker öl iallafall hahajo iof... Hoppas ni får bra väder å fint före iaf
:ciao: