Snödjup i Sverige just nu?

E

eMe181

snöar här, dock snöblandat med underkylt regn, men snöar så gör det :) är väl 2-3 cm på backen :D
 

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Men far åt helvete. Jag gick ut på promenad så fort snön började falla, jag gick med ett stort grin i 20 minuter, då den vackra snön byttes ut mot regn och riktig skitblåst. Då gick jag hem och öppnade en vinflaska.
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
Ja oroar mig inte över snön förrän runt jul. Här vid kusten så går det ändå inte köra något före jul (om man inte plågar sönder någon stackars äng..)
 
R

räsern

Men far åt helvete. Jag gick ut på promenad så fort snön började falla, jag gick med ett stort grin i 20 minuter, då den vackra snön byttes ut mot regn och riktig skitblåst. Då gick jag hem och öppnade en vinflaska.
Haha mer effekt i dunken i dessa tider!
 

snodddas

Välkänd medlem
23 jan 2010
1.846
4
16
Lappland
I Gällivare kom det då inte en flinga som dom lova så stort alla norrbottningar kommer vakna med 5-10cm snö på morgonen.
 
E

eMe181

Jo, dock får vi nöjja oss med att det iaf lär bli bra isar eftersom vi ligger på kallgrader dygnet runt trots att dom har lovat plusgrader.
 

aedztrom

Medlem
3 feb 2011
26
0
1
Farsan åker till thailand inatt, i 2½ vecka, lovade honom att innan han kommer hem så kommer jag skicka en bild via mms då jag brassar runt på hans nya skoter!

Men som det ser ut nu så blir det nog inge sådant mms :(
 
R

räsern

Mina föräldrar drar till thailand i januari å då hoppas jag kunna på att skicka en bild iaf . :(
 
E

eMe181

nog kommer det gå, läs bara tidigare i denna tråd. Vintern 2009-2010 så började det bli körbart i jämtland och upp i mitten av december. Så hoppet finns kvar!