Nån som hört nåt om det kommer nån snö snart? Räcker ju inte att det är -10 grader hela tiden. Måste ju ha snö också.
Jag pratade med han som är ansvarig för snön och han sa att det kanske kan komma lite på måndag på vissa ställenNån som hört nåt om det kommer nån snö snart?
Skulle ju inte va felt fel att vakna på måndag morron och se en halvmeter nysnö på backen. Då blir man 6 år gammal igenJag pratade med han som är ansvarig för snön och han sa att det kanske kan komma lite på måndag på vissa ställen
Om det kommer nåt just här återstår att se.. Man kan alltid hoppas iaf!
Visst är det så! Men några halva metrar tror jag tyvärr inte det blirSkulle ju inte va felt fel att vakna på måndag morron och se en halvmeter nysnö på backen. Då blir man 6 år gammal igen
Men vafan, nu försvann all snö på onsdag och det blir svinkallt iställetPå onsdag förväntas det snö i hela Norrbotten
Man får hoppas att det blir reält mycket!
i kåbdalis är det iaf 50 cm enligt deras hemsida som uppdateras varje dag! jag skulle tippa på att det är ungefär samma i kronogård kanske lite mer!Är det någon här som har kolla hur mycket snö det är i kronogård?
kan nu meddela med säkerhet att det inte är något vidare med snö där och lederna är isiga likaså sjöarna! (var där och körde lite idag) bara vänta med att åka dit tills det har kommit 2-3 dm snö iaf.Är det någon här som har kolla hur mycket snö det är i kronogård?
kan nu meddela med säkerhet att det inte är något vidare med snö där och lederna är isiga likaså sjöarna! (var där och körde lite idag) bara vänta med att åka dit tills det har kommit 2-3 dm snö iaf.